راهنمای سفر به تورنتو

به گزارش تور یونان ارزان، تورنتو مرکز استان اونتاریو و پرجمعیت ترین شهر کانادا می باشد. در این شهر علاوه بر اینکه یک مقصد مهم مالی برای کانادا محسوب می گردد، گردشگران را به دلیل جاذبه های متعددی که برای آن ها فراهم نموده به خود جذب می نماید. در اینجا علاوه بر مکان هایی که برای آن باید ورودی بپردازید می توانید از مکان های دیدنی رایگان آن بازدید کنید. تورنتو کانادا جزو شهرهای گران برای یک توریست به حساب می آید اما باز هم جزو مقصد های محبوب برای گردشگران است. همراه با خبرنگاران این راهنمای مسافرتی را مطالعه کنید.

راهنمای سفر به تورنتو

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

جغرافیا و تاریخ

شهر تورنتو در جنوب استان انتاریو و در شمال غرب دریاچه انتاریو قرار گرفته که جمعیت آن حدود 2.5 میلیون نفر می باشد. تورنتو مناطق ایرانی نشینی مانند ویلو دیل و تپه ریچموند دارد. در ابتدا قبیله هورون در این منطقه ساکن بود تا زمانی که اروپایی ها به این منطقه وارد شدند. نام آن به معنای محلی است که درختان بر روی آب ایستاده اند.

اطلاعات کلی

زبان این کشور انگلیسی و فرانسوی می باشد که کار بسیاری از گردشگران را راحت نموده است. واحد پول تورنتو دلار کانادایی می باشد که در حال حاضر معادل 3245 تومان است. فرودگاه تورنتو فرودگاه بین المللی پیرسن تورنتو نامیده می گردد. اختلاف زمانی آن با ایران منفی 11:30 است. در موارد بسیار ضروری می توانید با شماره 911 تماس بگیرید و اگر تماس شما ضرورت کمتری دارد می توانید با این شماره ها تماس بگیرید. 416-808-2222

آب و هوا و بهترین زمان سفر

تورنتو جزو شهرهایی در کاناداست که دارای چهار فصل می باشد. تابستان های گرم و زمستان های بسیار سردی دارد. با تمام تفاصیل بهترین زمان مسافرت به این شهر بهار و تابستان می باشد. اوایل بهار شاید کمی سرد باشد که با پوشیدن لباس مناسب نگرانی خاصی برای شما وجود ندارد. اما اگر در زمستان قصد سفر به این شهر را دارید، باید انتظار برف و باران زیاد و همچنین دمای منفی صفر درجه را داشته باشید. دمای این شهر در زمستان گاهی برای چندین هفته به بالای صفر نمی رسد.

هزینه های سفر

از آنجایی که تورنتو یک مقصد گران به حساب می آید بهتر است از بعضی هزینه ها اطلاع داشته باشید تا در مدیریت بودجه سفرتان به هیچ گونه مسئله ای نخورید.

هزینه اقامت

هتل های 3 ستاره: از شبی 420 هزار تومان

هتل های 4 ستاره: از شبی 680 هزار تومان

هتل های 5 ستاره: 1 میلیون و 500 هزار تومان

هتل تان را می توانید از اینجا رزور کنید: رزرو هتل تورنتو

هزینه خورد و خوراک

در تورنتو به دلیل آنکه شهری است که تمام ملیت ها در آن زندگی و سفر می نمایند، غذاهای متنوعی را می توانید پیدا کنید. در رستوران های محلی و متوسطی که در تورنتو وجود دارد می توانید برای هر وعده انتظار قیمتی در حدود 20 تا 30 هزار تومان داشته باشید. اگر رستوران کمی لوکس تر باشد هزینه تان تا چیزی در حدود 60 هزار تومان افزایش خواهد یافت. البته تورنتو دارای رستوران های زنجیره ای از سراسر دنیاست که در آن جا نیز می توانید غذاهای مقرون به صرفه ای را پید کنید.

شکم گردی در تورنتو

از جمله غذاهایی که می توانید در تورنتو میل بفرمایید را در لیست زیر ببینید.

1- خوا سوی: نودل سوپ تخم مرغ که با رشته فرنگی طلایی آروماتیک و مرغ یا توفو پر شده است.

2- گرن فریتو میستو: ظرفی پر از غذاهای سرخ شده که در آن می توانید کدو سبز، گل کلم، تعدادی از سبزیجات فصلی دیگر و مقداری غذاهای دریایی را پیدا کنید.

3- سوسور به سبک سنگاپوری: سالادی که از یک غذای کامل کامل تر است!

4- ناچوی تاج پادشاه: تکه ای وسیع از ذرت ترد شده با سسسا روجا، فریولی، گوشت گاو، گوجه فرنگی، پیاز، فلفل ترکیبی، نعناع، پنیر ذوب شده، و خامه ترش

حمل و نقل

خوشبختانه کشورهای توسعه یافته اهمیت زیادی به سیستم حمل نقل عمومی می دهند. تورنتو نیز از این قضبه مبرا نیست. سیستم امن و قابل اطمینان این شهر که شما را به هر کجا که بخواهید می برد، در تمام نقاط قابل استفاده است. پس در سفر به کانادا از بابت رفت آمد در سطح شهر هیچ گونه نگرانی به دلتان راه ندهید. حمل و نقل عمومی این شهر شامل تاکسی، مترو، تراموا و اتوبوس است.

تاکسی: نرخ تاکسی بر اساس کیلومتر محاسبه میگردد که در هر سه کیلومتر برای شما 6 الی 9 دلار هزینه می برد.

مترو: سرویس متروی تورنتو بسیار کار آمد است. قطارهای هر دو دقیقه یکبار و در زمان خلوتی هر 5 دقیقه یکبار حرکت مینمایند. برای استفاده از مترو می توانید بلیط کارت تهیه کنید، کارت یک روزه یا 7 روزه نامحدود خریداری کنید.

تراموا: یکی از جذاب ترین سرویس های حمل و نقل در تورنتو تراموا می باشد. ترامواها به دو نوع قدیم و جدید تقسیم می شوند که اگر نوع قدیمی را انتخاب کنید قادر خواهید بود که هزینه سفر را نقدا حساب کنید اما در نوع های جدید باید از همان کارت بلیط ها بهره ببرید.

اتوبوس: ایستگاه های اتوبوس را می توانید در سراسر شهر ببینید. علاوه بر ایستگاه ها می توانید وقتی به مقصد رسیدید با فشردن کلید توقف از راننده بخواهید که ماشین را برای پیاده شدن شما متوقف کند. کرایه جهت را می توانید در صندوق های مخصوص تعبیه شده در اتوبوس بیندازید.

هزینه تهیه بلیط کارت های یک روزه 11 دلار و هفت روزه 39.25 دلار می باشد.

جاذبه های مهم گردشگری

برج سی اِن

گالری هنری انتاریو

کازا لوما

باغ وحش تورنتو

بازار سنت لارنس

ساختمان شهرداری

موزه رویال انتاریو

راجرز سنتر

بایدها و نبایدها

کانادایی ها از این که مدام با مردم آمریکا یا اروپا مقایسه شوند خوششان نمی آید. سعی کنید که در برابرشان مقایسه انجام ندهید.

هیچ جاذبه، استراحتگاه یا پارکی را به هیچ وجه خراب نکنید. شما باید از تمامی قوانین و سیاست های جاذبه های توریستی و همچنین قوانین تورنتو پیروی کنید.

در پیاده رو در لاین مستقیم راه بروید.

از کسی که هدست به گوشش است سوال نپرسید.

تحت هیچ شرایطی برای برنامه هایی که ساعت معین دارند دیر نکنید.

هیچ غذایی به درون اتوبوس نبرید.

به تورنتو کانادا سفر کنید و از این شهر مدرن و زیبا خاطره خوبی بسازید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 285

به "راهنمای سفر به تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید