راه اندازی 23 انجمن میراث فرهنگی در روستاهای باخرز

به گزارش تور یونان ارزان، مدیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باخرز از راه اندازی 23 انجمن میراث فرهنگی در روستاهای این شهرستان اطلاع داد.

راه اندازی 23 انجمن میراث فرهنگی در روستاهای باخرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی علی ناطقی در جلسه علیپور مدیر انجمن های میراث فرهنگی استان با شافعی فرماندار شهرستان باخرز با بیان این مطلب اضافه کرد: 23 روستا دارای آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری در شهرستان شناسایی شده که با حضور مدیر انجمن های میراث فرهنگی استان و بخشداران بخش مرکزی و بالاولایت انجمن میراث فرهنگی در تمام 23 روستا تشکیل و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: کوشش می کنیم با تعامل و ارتباط مستمر با انجمن های تشکیل شده زمینه تحقق اهداف عالیه سازمان در شهرستان را بیش از بیش فراهم کنیم.

هم چنین مهدی علیپور محمدیه مدیر انجمن های میراث فرهنگی استان در این جلسه گفت: فعالیت انجمن های میراث فرهنگی در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و احیا سنت های قدیمی و بازی های بومی محلی در ایام نوروز می تواند نقش موثری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطوح مختلف شهرستان داشته باشد.

هم چنین احمد شافعی فرماندار شهرستان باخرز در این دیدار ضمن تقدیراز اقدامات اجرا شده و برنامه ریزی های اجرا شده درخصوص استفاده از ظرفیت های مردمی ،و تشکیل و راه اندازی انجمن های میراث فرهنگی اظهار کرد: انجمن های میراث فرهنگی نقش مهمی در معرفی آثار تاریخی و میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری دارند و باید با برنامه ریزی مدون و منظم و استفاده از ظرفیت بوجود آمده در جهت تحقق اهداف آن کوشش نمایند و فرمانداری شهرستان در این خصوص حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 264

به "راه اندازی 23 انجمن میراث فرهنگی در روستاهای باخرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 23 انجمن میراث فرهنگی در روستاهای باخرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید