رزرو اقامتگاه در شهرهای توریستی تاریخی ایران

به گزارش تور یونان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- می دانیم که یکی از جاذبه های گردشگری کشورمان ایران بناهای تاریخی آن است که در شهرهای زیبای اصفهان، شیراز، یزد و ... به چشم میخورد و هر ساله گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می نماید. ایران علاوه بر طبیعت چهارفصل و زیبای خود دارای پیشینه تاریخی منحصر به فرد و طولانی است که این بناها را به جای گذاشته است. می دانیم که بخش بزرگی از سفرها با هدف بازدید این بناها و جاذبه های تاریخی انجام می گردد. آنچه می خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم یکی از مهم ترین ارکان سفر در طی سفر به این شهرها یعنی اقامت در طول سفر است. پس با ما همراه باشید تا درباره اجاره سوئیت در یزد ، اجاره روزانه خانه در شیراز، اصفهان و ... بیشتر بدانید.

رزرو اقامتگاه در شهرهای توریستی تاریخی ایران

اقامت در سفر به شهرهای تاریخی

وقتی صحبت از اقامت در طول سفر به شهرهایی غیر از شمال می گردد شاید اولین فکری که به ذهنمان میرسد رزرو هتل در آن شهر است. که البته فکر بدی هم نیست اما آنچه درباره آن کمتر میدانیم این است که می توانیم در شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، یزد و ... درست مانند شهرهای شمالی کشور ویلا رزرو کنیم و از فضای خصوصی خانوادگی و امکاناتی مانند آشپزی در طول سفر بهره مند شویم و البته که در سفرهای دسته جمعی با اجاره ویلا به جاری رزرو هتل در هزینه هایمان صرفه جویی کنیم.

این تصور کاملا اشتباه است که برای گذراندن یک سفر خوب مثلا در شهری مانند اصفهان و داشتن یک اقامت عالی و بی دردسر حتما باید به هتل برویم کافیست عبارت اجاره روزانه خانه در اصفهان را در گوگل جستجو کنید تا با صدها و هزاران خانه مبله جهت اقامت مسافران روبرو شوید. اما آنچه باعث می گردد شما به سمت رزرو هتل جذب شوید شاید بی دردسر بودن و سازمان یافته بودن رزرو آن از سایت های معتبر نسبت به اجاره تلفنی خانه های مبله است. اگر چنین است ما برای شما یک راهکار داریم. سایت رومیتا، یک سایت اجاره آنلاین ویلا، سوئیت، آپارتمان و بومگردی در سرتاسر ایران است که با اخذ مجوزهای لازم سالها در این حوزه مشغول به فعالیت است و بیش از 3000 اقامتگاه تایید شده و مطمئن دارد که به راحتی میتوانید به صورت آنلاین اجاره کنید.

این سایت با وضع قوانین واضح و تعیین در حوزه کنسلی و استرداد وجه جای هیچ گونه نگرانی برایتان باقی نمی گذارد و با پشتیبانی آنلاین و تلفنی 24 ساعته اش در تمام مراحل سفر در کنارتان خواهد بود. تنوع بالای اقامتگاههای هر شهر چه از نظر امکانات و چه از نظر قیمت به همراه نظرات مسافران قبلی درباره هر اقامتگاه انتخاب را برایتان ساده می نماید. پس از این پس می توانید چه در اصفهان و چه در شیراز و چه هر شهر تاریخی یا زیارتی دیگری با خیال راحت و کاملا بی دردسر به جای هتل ویلا، سوئیت یا آپارتمان رزرو کنید و از اقامتتان لذت ببرید. برای این کار می توانید به سایت رومیتا به آدرس roomita.com مراجعه کنید و شهر مورد نظرتان را در باکس جستجو وارد کنید و یا ساده تر از آن عبارت مورد نظرتان را با پسوند رومیتا در گوگل جستجو کنید برای مثال: اجاره روزانه خانه در شیرازرومیتا.

چرا رزرو اقامتگاه های شخصی به جای رزرو هتل

رزرو اتاق در هتل های خوب و معروف خیلی هم خوب است و لحظات خوشی را برای ما رقم خواهد زد و امکانات خاص خودش را دارد اما آنچه ما میخواهیم به آن بپردازیم شرایط ویژه ای است که ممکن است رزرو اقامتگاه های شخصی از نظر مالی و هم چنین کیفیت سفر به نفع مسافران باشد.

ابتدا ضروری است بدانیم به خانه های مبله که جهت اقامت موقت مسافران در طول سفر به صورت روزانه اجاره داده می شوند اقامتگاه های شخصی گفته می گردد. اگر شما به همراه فامیل، دوستان و آشنایان سفر می کنید و تعدادتان زیاد است احتمالا دوست دارید که در طول سفر حتی در زمان استراحت بتوانید زمان بیشتری را در کنار هم صرف کنید و اقامت در اقامتگاه های شخصی این امکان را به شما می دهددر صورتی که در هتل باید در اتاق های مجزا اقامت کنید. علاوه بر این هزینه اقامت به ازای نفرات در اقامتگاه های شخصی بسیار پایین تر از هزینه اقامت به ازای نفرات در هتل است. در نتیجه در صورتی که تعداد همسفرانتان زیاد است اجاره خانه های مبله نسبت به رزرو هتل انتخاب مناسب تری برای شماست.

اگر روزهای بیشتری قصد اقامت در شهر مقصد را دارید احتمالا باید تعداد وعده های غذایی را حساب کنید و بدانید که در هنگام اقامت در هتل برای بیشتر این وعده ها باید به رستوران مراجعه کنید اما اقامتگاه های شخصی امکان آشپزی در داخل خانه را به شما می دهند که احتمالا خیلی به صرفه تر است. در نتیجه در سفرهای طولانی هم اقامت در اقامتگاه های شخصی انتخاب مناسب تری است.

نکته سوم که ممکن است تصمیم گیری را برایتان ساده تر کند دسترسی و موقعیت محل اقامتتان است. یکی از مهم ترین نکات در طول سفر دسترسی ساده محل اقامتتان به نقاط دیدنی و بناهای تاریخی شهر است که این موضوع هم می تواند در کاهش هزینه های سفر موثر باشد. گفتنی است که میتوانید در سایت رومیتا موقعیت محلی دقیق هر اقامتگاه را روی نقشه مشاهده کنید و بعد تصمیم گیری نمایید. در نتیجه از نظر موقعیت مکانی به دلیل تنوع بیشتر اقامتگاه ها نسبت به هتل ها بازهم ممکن است اقامتگاه های شخصی در این رقابت پیروز شوند. در آخر امیدواریم این مطلب دید روشنی از شرایط رزرو اقامتگاه در شهرهای توریستی و تاریخی ایران به شما داده باشد و بتوانید با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر سفر کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به roomita.com مراجعه نموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1627

به "رزرو اقامتگاه در شهرهای توریستی تاریخی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو اقامتگاه در شهرهای توریستی تاریخی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید