رسوایی دیگر نظامیان آمریکایی در ژاپن

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران : یکی از اعضای نیروی هوایی آمریکا در ژاپن به اتهام رانندگی در مستی در جزیره اوکیناوا دستگیر شد.

رسوایی دیگر نظامیان آمریکایی در ژاپن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ یک نظامی آمریکایی که متهم به رانندگی در حال مستی بوده در جزیره اوکیناوای ژاپن بازداشت شده است.

پلیس ژاپن، روز یکشنبه اریک سیمونس را بعد از آن دستگیر کرد که وی پس از رانندگی در حال مستی، موجب وقوع یک تصادف شد. این مرد 41 ساله آمریکایی در پایگاه نظامی هوایی کادنا واقع در مرکز جزیره اوکیناوا، مشغول به خدمت بوده است.

در ماه های گذشته، چندین سرباز ارتش آمریکا در ژاپن به علت تخلفات گوناگون و نقض مقررات ارتش آمریکا مبنی بر منع رفت و آمد شبانه سربازان، دستگیر شده اند. این مقررات پس از آن وضع شد که دو سرباز آمریکایی در شانزدهم اکتبر 2012 میلادی، یک زن ژاپنی را در جزیره اوکیناوا مورد تجاوز قرار دادند.

روز سیزدهم ژانویه نیز یک افسر 24 ساله ارتش آمریکا در حال مستی و در حالی که به طور غیر قانونی وارد یک خانه در منطقه یوکوسوکا شده بود، دستگیر شد. یک عضو نیروی دریایی آمریکا نیز در دسامبر 2012 میلادی، به اتهام ورود غیر قانونی به یک آپارتمان در منطقه ناها مرکز جزیره اوکیناوا، دستگیر شده بود.

حدود 47 هزار نظامی آمریکایی هم اکنون در ژاپن مستقر هستند. نیمی از نظامیان ارتش آمریکا در جزیره اوکیناوا حضور دارند. تا کنون، بیش از 5700 مورد از جرائم سربازان آمریکایی در ژاپن گزارش شده است.

حضور نظامیان آمریکایی در ژاپن با موجی از مخالفت های عمومی در این کشور روبرو شده است که خواهان خروج این نظامیان از کشور خود هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 904

به "رسوایی دیگر نظامیان آمریکایی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی دیگر نظامیان آمریکایی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید