تصاویر لحظه گلاویز شدن پسر 22 ساله با بزرگترین مار پیتون دنیا؛ ماری به میزان قد یک زرافه!

به گزارش تور یونان ارزان، یک مار پیتون برمه ای که طول آن به میزان قد یک زرافه است پس از شکار شدن به وسیله یک دانشجوی 22 ساله در فلوریدای آمریکا کشته شد.

تصاویر لحظه گلاویز شدن پسر 22 ساله با بزرگترین مار پیتون دنیا؛ ماری به میزان قد یک زرافه!

به گزارش خبرنگاران، شکارچیان مار در استان فلوریدا در آمریکا از لحظات شکار یک مار پیتون برمه ای 5 متر و 80 سانتی متری ویدئویی منتشر نموده اند که مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش فرارو، این مار غول پیکر که به وسیله جیک والری 22 ساله گرفته شده 56 کیلوگرم وزن دارد. مقامات، مار مقدار گرفتند و گفتند که این مار طولانی ترین مار ثبت شده تا به امروز است.

ویدئویی از لحظه شکار کردن این مار پیتون منتشر شده که والری در حالی که مار را از دمش به جاده می کشد پیتون به سمت او حمله می نماید. والری و مار روی زمین کشتی گرفتند تا اینکه دیگران برای یاری دست به کار شدند.

این مار پیتون به علت اینکه یک گونه مهاجم در فلوریدا است کشته شد. مقامات حفاظت از جنوب غربی فلوریدا، پیتون ها را مارهایی بومی آسیا و گونه ای مهاجم در جنوب فلوریدا می دانند. از این رو این استان به شکارچیان اجازه می دهد تا مارهایی را که حیات وحش محلی مانند راکون ها و بابکت ها آسیب می زنند، شکار یا بکشند.

پیتون های برمه ای یکی از بزرگترین مارهای روی کره زمین هستند. آن ها بعلاوه یک گونه مهاجم هستند که در بسیاری از نقاط جنوب فلوریدا وجود دارند. آن ها در حال ویران کردن جمعیت حیوانات بومی استان هستند و به علت اینکه هیچ شکارچی طبیعی در فلوریدا ندارند، والری شب های خود را به شکار این هیولاها می گذراند.

او گفت: این عالی است که بتوانیم بر محیط زیست فلوریدا جنوبی تأثیر بگذاریم. ما عاشق این زیست بوم هستیم و سعی می کنیم تا حد امکان از آن محافظت کنیم.

رکورد قبلی بزرگترین مار پیتون در سال 2020 در اورگلیدز آمریکا به طول 5.40 متر ثبت شده بود.

به گفته کمیسیون حفاظت از حیات وحش فلوریدا، این مارهای پیتون چنان تهدید بزرگی هستند که شکارچیان و ساکنان به طور یکسان برای کشتن آن ها نیازی به مجوز ندارند.

استان فلوریدا یک مسابقه سالانه بین شکارچیان حرفه ای و آرماتورها برای شکار مارهای پیتون برگزار می نماید و شرکت نمایندگان برای دریافت جایزه از 1000 تا 10000 دلار رقابت می نمایند.

بزرگترین مار پیتون دنیا بزرگترین مار پیتون دنیا بزرگترین مار پیتون دنیا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2340

به "تصاویر لحظه گلاویز شدن پسر 22 ساله با بزرگترین مار پیتون دنیا؛ ماری به میزان قد یک زرافه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لحظه گلاویز شدن پسر 22 ساله با بزرگترین مار پیتون دنیا؛ ماری به میزان قد یک زرافه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید