دستکاری مشهورترین شاسی بلندهای آمریکا، غول های بی شاخ و دم شورولت، عکس

به گزارش تور یونان ارزان، شورولت سابربن و برادر کمی کوچکتر آن یعنی تاهو، عملا به عنوان یک استاندارد طلایی در سگمنت خودروهای خانوادگی و فول سایز شناخته می شوند. حالا در مواجهه با رقبای اخیراً به روز شده فورد و تویوتا، شورولت نیز چند ترفند تازه را به سابربن و تاهو 2025 می آورد تا به حفظ شرایط افسانه ای خود یاری کند.

دستکاری مشهورترین شاسی بلندهای آمریکا، غول های بی شاخ و دم شورولت، عکس

امیرمسعود عابدین: واضح ترین تغییرات در نمای جلو مشاهده می شوند. چراغ های بزرگ تر دی لایت در محفظه های C شکل مشکی براق قرار دارند و چراغ های جلوی بزرگ تر در قسمت پایین تری نصب شده اند.

نمای جانبی به جز طراحی رینگ ها تقریباً بدون تغییر است.

  • شورولت سابربن

در نمای پشت، نوار پهن مشکی دیگری وجود دارد که چراغ های عقب را به هم متصل می نماید. قسمت پایینی نمای عقب فضایی را برای خروجی های اگزوز اسپرت چهارگانه ایجاد می نماید. در مجموع، تاهو و سابربن تازه شبیه به آنچه قبلا بودند، به نظر می رسند.

با این حال، تغییرات ظاهری جزئی برای تاهو و سابربن 2025، راه را برای تغییرات عمده در داخل کابین باز می نماید. به صورت استاندارد برای هر تریم، صفحه نمایش لمسی مرکزی 17.7 اینچی و کیلومترشمار 11.0 اینچی عرضه می گردد. داشبورد بازطراحی شده خطوط دید را بهبود می بخشد. انتخابگر تعویض دنده (که قبلا مجموعه ای از دکمه ها در کنسول مرکزی بود) روی ستون فرمان بازگشته است.

طبق گزارش ها، بکسل کردن با این SUV های بزرگ به لطف برنامه تازهی که طول و عرض تریلر را برای تخمین مسیرها در حین چرخش و جلو کشیدن ارائه می نماید، آسان تر است.

  • هیولای تازه منصوری، لامبورگینی اونتادور را شکست می دهد! /عکس

  • نسل سوم خودروی فرانسوی محبوب ایرانیان معرفی گردید/ عکس

سابربن و تاهو 2025 به صورت استاندارد با ترمز اضطراری اتوماتیک، فناوری تشخیص خطوط، نظارت بر نقاط کور، تشخیص عابران پیاده جلو و کنار و کروز کنترل تطبیقی عرضه می شوند. علاوه بر این، مجموعه کمکی راننده Super Cruise پیشرفته در تریم های LT، RST، Premier و High Country در دسترس خواهد بود.

یک سیستم نظارت برای صندلی عقب که قادر به تشخیص ضربان قلب و الگوهای تنفس است، به صورت استاندارد عرضه می گردد. یک دوربین داخلی نیز در کابین وجود دارد.

شورولت تاهو

موتور 3 لیتری توربودیزل دورامکس شورولت اکنون در تریم Z71 برای سال 2025 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، سابربن و تاهو اکنون نسخه پرقدرت دیزلی را دریافت می نمایند که 305 اسب بخار قدرت و 671 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. موتورهای 5.3 لیتری و 6.2 لیتری V8 بنزینی بدون تغییر باقی می مانند.

شورولت تاهو و سابربن 2025 در کارخانه آرلینگتون که یکی از سودآورترین کارخانه های جنرال موتورز است، در کنار GMC یوکان و یوکان XL و کادیلاک اسکلید و اسکلید ESV ساخته خواهند شد.

قیمت سابربن و تاهو 2025 معین نشده است، اما انتظار می رود مقداری افزایش نسبت به مدل های فعلی وجود داشته باشد. برای سال 2025، قیمت هر دو ممکن است به 60 هزار دلار یا بیشتر نیز برسد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آذر 1402 بروزرسانی: 10 آذر 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2371

به "دستکاری مشهورترین شاسی بلندهای آمریکا، غول های بی شاخ و دم شورولت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستکاری مشهورترین شاسی بلندهای آمریکا، غول های بی شاخ و دم شورولت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید