رضایی: دست های پنهانی وجود دارد تا بازی ها را به سمت و سویی ببرد، با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امروز مقابل صنعت نفت آبادان در حد و اندازه های خودمان ظاهر نشدیم.

رضایی: دست های پنهانی وجود دارد تا بازی ها را به سمت و سویی ببرد، با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم

به گزارش خبرنگاران، رحمان رضایی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما امروز مقابل صنعت نفت آبادان در حد و اندازه های خودمان ظاهر نشدیم و به نسبت آن چیزی که من انتظار داشتم تیمم نتوانست خودش را نشان دهد و احساس می کنم که با آن شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: خیلی شجاعانه می توانم بگویم که ما در 10 دقیقه آخر بازی می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. بالاخره فوتبال است و ما بعد از پنالتی صنعت نفت 2،3 موقعیت خوب به دست آوردیم ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. به صنعت نفت و سرمربی این تیم تبریک می گویم، آنها فوتبال خوبی بازی کردند و تا دقیقه 70 از ما برتر بودند. بعد از آن بازی یک مقدار نوسان پیدا کرد و توپ روی دروازه ها در حال گردش بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: با توجه به بارش باران تیم ها به بازی مستقیم روی آورده بودند. در مجوع می توانستیم بهتر باشیم ولی نبودیم. حق و حقوقی که در این فوتبال از ما ضایع شده است را باید دوباره یادآوری کنم که دست های پنهانی وجود دارد تا بازی ها را به سمت و سویی می برد. آلوده این مسائل نمی شوم و به هیچ وجه خودم را درگیر این مسائل نمی کنم. امروز هم به داور بازی تبریک می گویم، بازی سختی را قضاوت کرد ولی یک جاهایی هم می توانست بهتر سوت بزند. این شکست را می پذیرم و صحبت خاصی ندارم.

رضایی در خصوص اعتراضش در برخی از زمان های بازی گفت: یکسری اتفاقات در بازی می افتاد و به نظر می رسید داور روی توپ های 50-50 بد سوت می زد. در صحنه هایی اتفاقاتی می افتاد که من تعجب می کردم که این بازی فوتبال است یا نه؟ بازی که ما انجام می دهیم تنیس و والیبال نیست و درگیری در آن زیاد است. من در صحنه ای از داور کنار پرسیدم که چه اتفاقی افتاد که داور سوت زد؟ دو بازیکن برای توپ به هوا پریدند و وقتی به پایین آمدند داور به نفع حریف خطا گرفت. یک صحنه و دو صحنه نبود بلکه در چندین صحنه چنین اتفاقی افتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1421

به "رضایی: دست های پنهانی وجود دارد تا بازی ها را به سمت و سویی ببرد، با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: دست های پنهانی وجود دارد تا بازی ها را به سمت و سویی ببرد، با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید