سانتوس: رونالدو با ما به سوئد خواهد آمد اما معلوم نیست بتواند بازی کند

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی تیم ملی پرتغال ضمن ابراز رضایت از نمایش شاگردانش در شب مصاف خانگی با کرواسی در لیگ ملت های اروپا درباره شرایط رونالدو شرح داد.

سانتوس: رونالدو با ما به سوئد خواهد آمد اما معلوم نیست بتواند بازی کند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (شنبه) در نخستین بازی خود از مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، تورنمنتی که در اولین دوره برگزاری آن قهرمان شد، در دیداری خانگی به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و این تیم را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

پرتغالی ها در حالی این بازی را به آسانی بردند که کاپیتان و ستاره خط حمله شان کریستیانو رونالدو را هم به دلیل گزیده شدن پایش توسط یک زنبور در اختیار نداشتند. رونالدو این بازی را از روی سکوها تماشا کرد و به این ترتیب به نظر می رسد که هنوز شانس همراهی کشورش در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت ها را داشته باشد.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال پس از این بازی به خبرنگارانی که درباره رونالدو از او سؤال پرسیدند، به شبکه RTP پرتغال گفت: من برای این بازی قصد نداشتم به رونالدو استراحت دهم. اگر او شرایط بازی داشت، قطعاً در ترکیب اصلی قرار می گرفت و می توانست بازی کند. او صبح روز بازی تمرین کرد و الان هم احساس بهتری دارد. در حال حاضر شرایط او به گونه ای است که می تواند همراه با ما به سوئد سفر کند. آنجا اما خواهیم دید که آیا او می تواند بازی کند یا نه. او مصدوم نیست اما عفونتی که در پایش به وجود آمده باید رفع گردد.

سانتوس اگرچه رونالدو را در اختیار نداشت اما از طرفی همین موضوع سبب خرسندی او شد، چرا که شاهد آن بود که تیمش بدون بهترین مهره اش نیز می تواند یک بازی مسلط ارائه کند؛ هر چند این مرد پرتغالی گفت که این موضوع او را غافلگیر ننموده است. سرمربی تیم ملی پرتغال ادامه داد: با توجه به چیزهایی که من در تمرینات تیمم در یک هفته اخیر دیدم، این بازیکنان به من نشان دادند که می توانند کارشان را پیش ببرند. این تیم بازیکنانی دارد که یکدیگر را خوب می شناسند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که یادشان بمانند در گذشته چه کاری های انجام داده اند. تیم من با نهایت تعهد و انگیزه بازی کرد. در بخشی از دقایق بازی هم شاید عملکردمان کمی افت نموده باشد اما این هم بخشی از فوتبال است.

پرتغال در گام بعدی سه شنبه شب میهمان تیم ملی سوئد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1268

به "سانتوس: رونالدو با ما به سوئد خواهد آمد اما معلوم نیست بتواند بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتوس: رونالدو با ما به سوئد خواهد آمد اما معلوم نیست بتواند بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید