فهرست نهایی تیم ملی فوتبال یونان در جام جهانی اعلام شد

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی یونان اسامی 23 بازیکنی را که همراه با او به برزیل سفر می نمایند، گفت.

فهرست نهایی تیم ملی فوتبال یونان در جام جهانی اعلام شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی یونان فهرست نهایی شاگردان خود را که سال جاری در جام جهانی حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد که در این فهرست نام جورجیوس ساماراس، مهاجم تیم سلتیک اسکاتلند دارنده بیشترین بازی ملی در یونان هم دیده می گردد.

علاوه بر ساماراس، نام کوستاس میتروغلو، هم تیمی اشکان دژاگه در تیم فولام انگلیس هم در فهرست 23 نفره سانتوس گنجانده شده است. جورجوس کاراگونیس، هافبک تیم فولام، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، مدافع بورسیا دورتموند و واسیلیس توروسیدیس از تیم رم دیگر بازیکنان کهنه کاری هستند که در فهرست نهایی تیم ملی یونان حضور دارند.

در زیر فهرست کامل 23 بازیکن تیم ملی یونان که در مرحله گروهی جام جهانی 2014 با تیم های ساحل عاج، کلمبیا و ژاپن همگروه است را مشاهده می کنید:

دروازه بانان: پاناجلوتیس گلیکوس (پائوک)، استفانو کاپینو (پاناتینایکوس) و اورستیس کارنزیس (گرانادا)

مدافعان: خوسه هولباس، جیانیس مانیاتیس و کوستاس مانولاس (همه از المپیاکوس)، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس (بورسیا دورتموند)، واسیلیس توروسیدیس (رم)، جورجیوس تزولاس (پائوک)، لوکاس وینترا (لوانته) و ونجلیس موراس (ورونا)

هافبک ها: لازاروس کریستودولوپولوس (بولونیا)، ایوانیس فتفات زیدیس (جنوا)، جورجیوس کاراگونیس (فولام)، کوستاس کاتسورانیس (پائوک)، پاناجیوتیس کونه (بولونیا)، آندریاس ساماریس (المپیاکوس)، پاناجیوتیس تاچتسیدیس (تورینو) و الکساندر تزیولیس (کایسری اسپور)

مهاجمان: تئوفانیس جیکاس (قونیه اسپور)، کوستاس میتروغلو (فولام)، دیمیتریس سالپینگیدیس (پائوک) و جورجیوس سامارس (سلتیک)

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 397

به "فهرست نهایی تیم ملی فوتبال یونان در جام جهانی اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فهرست نهایی تیم ملی فوتبال یونان در جام جهانی اعلام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست نهایی تیم ملی فوتبال یونان در جام جهانی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید