تور ایتالیا: سری A، اینتر با تحقیر قعرنشین، در آستانه قهرمانی نیم فصل نهاده شد، تداوم تیره روزی های جنوا

به گزارش تور یونان ارزان، مدافع عنوان قهرمانی سری A به لطف پیروزی پرگل مقابل قعرنشین جدول رده بندی این مسابقات، فاصله کمی با قهرمانی نیم فصل رقابت ها دارد.

تور ایتالیا: سری A، اینتر با تحقیر قعرنشین، در آستانه قهرمانی نیم فصل نهاده شد، تداوم تیره روزی های جنوا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا آدینه شب با دو ملاقات شروع شد که در یکی از ملاقاتها لاتزیو در استادیوم المپیکوی رُم با نتیجه 3 بر یک از سد جنوا گذشت.

پدرو رودریگس در دقیقه 36، فرانچسکو آچربی در دقیقه 75 و ماتیا زاکانی در دقیقه 81، گل های عقاب ها را به ثمر رساندند و فیلیپو مالگونی در دقیقه 86، یکی از گل های خورده جنوا را جبران کرد.

شاگردان مائوریتزیو ساری با 28 امتیاز، به جایگاه هشتم جدول رسیدند و جنوا با متحمل شدن چهارمین شکست متوالی خود، با 10 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول سری A ماندنی شد.

در دیگر بازی روز نخست هفته هجدهم، اینتر در تقابل صدرنشین و قعرنشین میهمان سالرنیتانا بود و با نتیجه 5 بر صفر به فزونی رسید.

ایوان پریشیچ، دنزل دومفریس، الکسیس سانچس، لائوتارو مارتینس و روبرتو گالیاردینی به ترتیب در دقایق 11، 33، 52، 77 و 87 پیروز به گلزنی شدند تا اینتر به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یابد.

نراتزوری با 43 امتیاز و چهار امتیاز بیشتر از میلانِ رده دومی، همچنان در صدر جدول ایستاده است و در صورت غلبه بر تورینو در هفته نوزدهم، نیم فصل نخست را با صدرنشینی به سرانجام خواهد رساند. سالرنتینانا نیز که چهاردهمین شکست فصل خود را تجربه کرد، با هشت امتیاز کماکان در انتهای جدول حضور خواهد داشت.

هفته هجدهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا طبق برنامه زیر ادامه پیدا خواهد نمود:

شنبه 27 آذر

آتالانتا - رُم، ساعت 17:30

بولونیا - یوونتوس، ساعت 20:30

کالیاری - اودینزه، ساعت 23:15

یکشنبه 28 آذر

فیورنتینا - ساسولو، ساعت 15

اسپتزیا - امپولی، ساعت 17:30

سامپدوریا - ونتزیا، ساعت 20:30

تورینو - هلاس ورونا، ساعت 20:30

میلان - ناپولی، ساعت 23:15

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1991

به "تور ایتالیا: سری A، اینتر با تحقیر قعرنشین، در آستانه قهرمانی نیم فصل نهاده شد، تداوم تیره روزی های جنوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: سری A، اینتر با تحقیر قعرنشین، در آستانه قهرمانی نیم فصل نهاده شد، تداوم تیره روزی های جنوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید