انصراف رسمی اینتر و اتلتیکومادرید از سوپرلیگ، اعتراف آنیلی به غیرممکن شدن برگزاری تورنمنت جنجالی

به گزارش تور یونان ارزان، با اضافه شدن دو تیم دیگر به تیم هایی که به حضور در سوپرلیگ اروپا چراغ سبز نشان داده بودند، تنها 4 تیم دیگر در این تورنمنت تعلیق شده باقی مانده است.

انصراف رسمی اینتر و اتلتیکومادرید از سوپرلیگ، اعتراف آنیلی به غیرممکن شدن برگزاری تورنمنت جنجالی

به گزارش خبرنگاران، پس از انصراف دسته جمعی تیم های انگلیسی از حضور در سوپرلیگ اروپا، نوبت به تیم های سایر کشورها رسید و امروز دو تیم از ایتالیا و اسپانیا هم به فهرست انصرافی ها اضافه شدند.

ابتدا این باشگاه اینتر بود که خبر رسانه های ایتالیایی را تأیید و به صورت رسمی کناره گیری اش از سوپرلیگ اروپا را بیان کرد.

این باشگاه که یکی از سه نماینده سری A در سوپرلیگ بود در بیانیه خود برای اعلام انصرافش نوشته است: باشگاه اینترمیلان تأیید می نماید که این باشگاه دیگر با پروژه سوپرلیگ همکاری نمی نماید. ما همواره برای ارائه بهترین تجربیات فوتبالی به طرفداران مان احساس تعهد می کنیم و نوآوری و فراگیری هم در ذات اینتر است. بنابراین همکاری ما با تمامی سهامداران برای توسعه فوتبال هرگز تغییر نخواهد کرد. باشگاه اینتر باور دارد که فوتبال مانند هر فعالیت دیگری باید به طور مداوم در حال ارتقای خود باشد و تمرکز خود را روی حفظ هیجانش برای طرفداران در تمامی رده های سنی در سراسر جهان، البته با یک چارچوب اقتصادی پایدار قرار دهد.

در همین حال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا هم با انتشار بیانیه ای بیان کرد که نتیجه جلسه امروز هیئت رئیسه این باشگاه این شد که روخی بلانکو از ادامه حضور در سوپرلیگ انصراف دهد.

در بیانیه این باشگاه هم می خوانید: برای باشگاه ما وجود هماهنگی و همسویی میان تمامی اعضای خانواده روخی بلانکو به خصوص طرفداران بسیار حائز اهمیت است. همچنین بازیکنان تیم اصلی باشگاه و کادر فنی نیز رضایت خود را از این تصمیم باشگاه اعلام نموده اند چرا که آنها هم معتقدند که شایسته سالاری در ورزش باید بر هر معیار دیگری مقدم باشد.

با انصراف تیم های اینتر و اتلتیکومادرید، اکنون تنها 4 تیم رئال مادرید، یوونتوس، میلان و بارسلونا در سوپرلیگ اروپا باقی مانده اند تورنمنتی که تعلیق آن قطعی شده است اما باید دید که این باشگاه ها نیز به صورت رسمی انصراف خود را اعلام خواهند کرد یا نه.

صبح امروز آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس که قرار بود نایب رئیس سازمان سوپرلیگ اروپا باشد، در گفت و گو با خبرگزاری رویترز تأکید کرد با اینکه هنوز معتقد است که سوپرلیگ اروپا می توانست دارای زیبایی ها و جذابیت های خاص خودش و به بهترین رقابت فوتبال جهان تبدیل گردد، برگزاری این تورنمنمت بدون حضور تیم های انصراف داده را غیرعملی دانست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1674

به "انصراف رسمی اینتر و اتلتیکومادرید از سوپرلیگ، اعتراف آنیلی به غیرممکن شدن برگزاری تورنمنت جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف رسمی اینتر و اتلتیکومادرید از سوپرلیگ، اعتراف آنیلی به غیرممکن شدن برگزاری تورنمنت جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید