لیگ قهرمانان اروپا، رویاپردازی اینتر در مسلخ نوکمپ، آزمون سخت تیم سردار

به گزارش تور یونان ارزان، با جدالی به وسعت تاریخ معاصر لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شبِ فوتبال دوستان ساخته می گردد.

لیگ قهرمانان اروپا، رویاپردازی اینتر در مسلخ نوکمپ، آزمون سخت تیم سردار

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، همه 7 بازی شب دوم هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک طرف و جدال همواره جذاب اینتر و بارسلونا، طرف دیگر!

اگر معیار پیش بینی ها، نتایج رویارویی فصل قبل 2 تیم در مرحله گروهی این رقابت ها باشد، اشتباه است چون نه اینتر به اندازه تیم پارسال اسپالتی ضعف دارد و نه بارسلونا به اندازه اکثر مقاطع سال گذشته، تیمی خطرناک نشان می دهد.

بارسلونا - اینتر؛ جادوگری مسی یا جادوهای کونته؟

دست سرنوشت مانند فصل قبل، این بار هم 2 تیم را در مرحله گروهی کنار هم قرار داد و چه بسا اگر اینتر به حضور مداومش در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد، چندی دیگر این جدال جلوتر از نبرد رئال مادرید - بایرن مونیخ و میلان - بارسلونا پرتکرارترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نام بگیرد! درام 2 تیم از مرحله گروهی فصل 2010-2009 آغاز شد. آن موقع بارسلونا بر اروپا حکومت می کرد و اینتر با نابغه ای به نام مورینیو در اندیشه بزرگی بود. بازی رفت با تساوی در زمین اینتر انتها یافت و بارسلونا بازی برگشت را در نوکمپ برد اما حکایت رویایی 2 تیم در نیمه نهایی همان فصل متفاوت شد. اینتر در بازی رفت 3 بر یک به رجحان رسید و در بازی برگشت بازی دفاعی منضبط اعمال شده توسط مورینیو به بارسا تنها اجازه جبران یک گل را داد. به همین راحتی فاتح سه گانه فصل قبل در دام اینتر که در نهایت کار فصل قبل آبی و اناری ها را تکرار کرد، گرفتار شد. حالا 2 تیم 9 سال پس از آن روز تاریخی مانند فصل قبل درمرحله گروهی به میدان می روند.

فصل گذشته بارسلونا درخانه خودش پیروز شد و در بازی برگشت گل دقایق انتهای اینتر اجازه رجحان را به میهمان نداد و جدال با تساوی خانگی به انتها رسید. حضور لیونل مسی مصدوم در تمرینات اخیر بارسا خبر خوبی برای والورده است اما معلوم نیست اعجوبه می تواند به میدان برود یا نه. اگر پاسخ مثبت باشد، می توان به اولین هنرنمایی واقعی او در فصل 2020-2019 اروپا امید داشت؛ البته اگر ایده های ناب و محدودکننده کونته، سرمربی پیروز اینتر در خصوص رقبا، این یک بازی جواب ندهد! نراتزوری با ثبت 6 برد از 6 بازی اول فصل با بهترین آغاز تاریخش در سری A برابری کرد اما برای اینکه هفتمین رجحان متوالی را به دست بیاورد، کاری به دشواری رجحان در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس دارد؛ نبردی که در معرفی قهرمان نیم فصل اول سری A نقش زیادی خواهد داشت. بارسلونا هم با پاس گل جالب تراشتگن، طلسم نبردن در خانه رقبا در فصل جاری لالیگا را شکست و با توجه به تساوی در دربی مادرید به مدعیان صدر جدول نزدیک شد.

غایبان بازی

علاوه بر مسی که وضعیت مشخصی ندارد، فاتی، آلابا و دمبله هم به طور کامل آماده نیستند و اومتیتی کماکان دور از ترکیب بارسلوناست. اینتر اما بی کم و کاست همه مهره های کلیدی خودش را دراختیار دارد.

رویارویی های قبلی

بارسلونا نیمی از 12 رویارویی قبلی را از اینتر برده و نرآتزوری تنها 2 بار طعم رجحان را چشیده است. حاصل 4 رقابت 2 غول بزرگ دنیای فوتبال هم تساوی بوده است.

نکات کلیدی

تنها برد اینتر در خانه بارسلونا به یکی از رویارویی های خاص 2 تیم مربوط می گردد؛ جایی که نرآتزوری در فصل 1970-1969 فیرز کاپ، 2 بر یک در خانه بارسا به رجحان رسید.

همانطور که اینتر در گلزنی در 4 دیدار اخیر در زمین بارسلونا محروم شده، مسی هم در 3 جدال مقابل اینتر پیروز به باز کردن دروازه رقیب ایتالیایی نشده است.

بارسلونا و اینتر با وجود سابقه درخشان و حضور متعدد در سطح اول فوتبال اروپا تا سال 2003 هیچ رقابتی در سطح اول قاره سبز مقابل هم انجام نداده بودند.

ترکیب احتمالی

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لنگله، فیرپو، بوسکتس، دیونگ، آرتور، گریزمان، سوارس و پرس

اینتر: هندانوویچ، اشکرینیار، سنسی، دفری، گودین، کاندروا، گالیاردینی، برزوویچ، آساموا، مارتینس و لوکاکو

در دیگر بازی امشب تیم فوتبال زنیت میزبان حریف قدرتمندی به نام بنفیکاست که درواقع آزمونی سخت برای تیم سردار آزمون بازیکن ایرانی محسوب می گردد.

برنامه شب دوم هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

خنک - ناپولی (20:25)

لیورپول - سالزبورگ (22:30)

اسلاویا پراگ - بوروسیا دورتموند (20:25)

بارسلونا - اینتر (22:30)

زنیت - بنفیکا (22:30)

لایپزیگ - المپیاکوس (22:30)

والنسیا - آژاکس (22:30)

لیل - چلسی (22:30)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 538

به "لیگ قهرمانان اروپا، رویاپردازی اینتر در مسلخ نوکمپ، آزمون سخت تیم سردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، رویاپردازی اینتر در مسلخ نوکمپ، آزمون سخت تیم سردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید