سفر عضو کمیته فنی ووشو به چین

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محمد پورغلامی برای حضور در جلسات کمیته فنی و کمیسیون درجات فنی فدراسیون جهانی ووشو پنجشنبه هفته جاری راهی پکن خواهد شد. جلسه کمیته فنی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده و جلسه کمیسیون درجات فنی نیز دوشنبه و سه شنبه در چین برگزار می گردد.

سفر عضو کمیته فنی ووشو به چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

بر این اساس، پورغلامی به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی و عضو کمیسیون درجات فنی ووشو به این 2 سمینار دعوت شد.مواردی که در کمیته فنی مطرح می گردد بیشتر مربوط به فعالیت های سال 2020 و 2021 جهانی ووشو در ابعاد مختلف از جمله مسابقات است.

بازنگری مجدد روی قوانین داوری تالو و ساندا، چگونگی برگزاری جام جهانی ساندا، پیکارهای ووشو سنتی، مسابقات جهانی 2021 و رقابت های جهانی تای چی هم مورد آنالیز قرار می گیرد. در سمینار درجات فنی نیز مسائل مربوط به دان و زیر دان مورد بحث قرار می گیرد. کمیسیون درجات فنی 2 سال است که تشکیل شده و مسئولیت بخش ساندای آن برعهده پورغلامی است و همکارانش در این کمیسیون، او را یاری می نماید.

در این جلسه نماینده انجمن ووشوی چین هم حضور خواهد داشت. قرار است، پیش نویس اولیه هماهنگی درجات ووشو در بخش ساندا ارائه گردد. در بخش تالو نیز مسؤولان دیگری هستند که همزمان این اقدام را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 750

به "سفر عضو کمیته فنی ووشو به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر عضو کمیته فنی ووشو به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید