شارژر 125 واتی اوپو در مدت 5 دقیقه به شارژ 41 % می رسد!

به گزارش تور یونان ارزان، یکی از معضلات جدی برای اغلب افرادی که مرتب از گوشی هوشمند خود استفاده می نمایند این است که شارژ گوشی آنان به سرعت به اتمام می رسد و زمان زیادی را صرف شارژ مجدد گوشی خود می نمایند.این همان موضوعی است که اوپو حل نموده است.

شارژر 125 واتی اوپو در مدت 5 دقیقه به شارژ 41 % می رسد!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوپو یک شارژ سریع 125 واتی را در برنامه خود دارد که می تواند در گوشی های 4 هزار میلی آمپر ساعتی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید:

افزایش 225 درصدی فروش آیفون در چین

روزگار سخت گوشی های هوشمند چینی

چرا سه ماهه نخست سال 2020 برای تلفن های هوشمند سخت بود؟

شاید تصور کنید این شارژ سریع زمانی جواب می دهد که گوشی شما تا حدی شارژ داشته باشد، اما این شارژر وقتی شارژ گوشی شما کاملا خالی باشد نیز دقیقا در 5 دقیقه جواب می دهد. تلفن مورد استفاده در نسخه نمایشی دارای باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی است و شارژر سریع جدید، آن را در 5 دقیقه از 0 ٪ به 41 ٪ رساند و حدود 20 دقیقه نیز شارژ کامل آن طول می کشد.

جالب است بدانید شارژر قدیمی اوپو (مرتبط با سال گذشته) برای همان میزان شارژ به 30 دقیقه زمان شارژ احتیاج داشت. همانطور که احتمالاً توجه نموده اید، سیستم جدید علی رغم اینکه دو برابر توان توان بالاتر را دارد، دو برابر سریع تر نیست. این امر به دلیل پر شدن باتری به منظور جلوگیری از تجمع گرما و محافظت از باتری است که سرعت شارژ را کاهش می دهد.

شرکت اوپو اطمینان می دهد که دمای باتری هرگز از 40 درجه سانتیگراد تجاوز نمی نماید. همچنین طراحی جدید از رمزگذاری 128 بیتی برای جلوگیری از سوء استفاده هکر ها در سیستم عامل جدید روی شارژر استفاده می نماید. به نظر می رسد به زودی شاهد این باتری ها در سطح انبوه خواهیم بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1216

به "شارژر 125 واتی اوپو در مدت 5 دقیقه به شارژ 41 % می رسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر 125 واتی اوپو در مدت 5 دقیقه به شارژ 41 % می رسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید