شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

به گزارش تور یونان ارزان، شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

معین وقت سفارت انگلیس اولین مرحله از دریافت ویزای انگلیس می باشد، متاسفانه امروزه به دلیل مسائل فراوانی که بین دو کشور ایران و انگلیس به وجود آمده است دریافت ویزای انگلیس با مسائل بسیار زیادی برای شهروندان ایرانی همراه است. امروزه امکاناتی فراهم شده است که بتوانید در داخل کشور نیز برای معین وقت سفارت انگلیس اقدام کنید و بعد از آن با حضور در یکی از سفارت های انگلیس اقدام به دریافت ویزای این کشور کنید. در این مطلب قصد داریم نکاتی بسیار مفید درباره معین وقت سفارت انگلیس را برای شما بیان کنیم تا در صورتی که قصد سفر به کشور انگلیس و دریافت ویزای این کشور را دارید بتوانید به راحتی اقدام به معین وقت سفارت انگلیس کنید و بعد از گذراندن مراحل آن به راحتی ویزای کشور انگلیس را دریافت کنید.

شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

برای معین وقت سفارت انگلیس چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

افرادی که قصد دریافت وقت سفارت انگلیس را دارند باید برای این کار مراحلی را بگذرانند. در اولین مرحله افرادی که قصد معین وقت سفارت انگلیس را دارند ابتدا باید به وب سایت رسمی سفارت انگلیس مراجعه نمایند و نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارند را تعیین نمایند، در دومین مرحله باید این افراد اقدام به ایجاد یک حساب کاربری منحصر به فرد در این وب سایت نمایند و با حساب کاربری خود وارد سایت شوند و سپس فرم انگلیسی درخواست صدور ویزای انگلیس را پر نمایند. بعد از انجام این کارها محل مناسب برای انگشت نگاری باید معین گردد و در ادامه نیز وقت سفارت انگلیس معین می گردد. آخرین مرحله از این عملیات پرداخت هزینه وقت سفارت است که باید به صورت اینترنتی انجام دهید. در صورتی که قصد دریافت ویزای انگلیس را دارید باید بعد از دریافت وقت سفارت انگلیس با در دست داشتن مدارک در تاریخ مقرر شده به سفارت مورد نظر مراجعه کنید و با انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک خود اقدام به دریافت ویزای انگلیس کنید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که در روز مقرر شده نتوانید به سفارت انگلیس مراجعه کنید درخواست شما به صورت اتوماتیک از لیست افرادی که درخواست وقت سفارت انگلیس برای صدور ویزای این کشور را نموده اند حذف می گردد.

برای معین وقت سفارت انگلیس چه مدارکی مورد احتیاج است؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که برای دریافت وقت سفارت انگلیس چه مدارکی را باید در دست داشته باشیم؟ مدارک مورد احتیاج برای این کار عبارتند از اسکن صفحه اول پاسپورت، واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، در صورتی که یکی از آشنایان شما در کشور انگلیس زندگی می نماید سعی کنید از او تقاضای یک دعوتنامه کنید و فایل اسکن شده این دعوتنامه را برای معین وقت سفارت انگلیس به همراه داشته باشید و آخرین مدرک مورد احتیاج نیز فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت به زبان فارسی می باشد. در این فرم اطلاعاتی از قبیل نوع ویزای درخواستی، مدت ویزای درخواستی، محل مورد نظر برای وقت مصاحبه و انگشت نگاری، اطلاعات شخصی فرد متقاضی، اطلاعات مربوط به پاسپورت فرد متقاضی، وضعیت شغلی، تاریخ سفر، اطلاعات مربوط به همسر در صورت متاهل بودن، اطلاعات مربوط به والدین فرد متقاضی، اطلاعات اقامت در کشور انگلستان، خدمات پزشکی در انگلستان، تاریخچه سفر به این کشور و یک سری سوالات دیگر از شما پرسیده خواهد شد.

چه مدت طول می کشد تا وقت سفارت انگلیس را معین کنیم؟

پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است چرا که به صورت دقیق نمی توان معین کرد که چه مدت زمانی ضروری است تا بتوانید وقت سفارت انگلیس را معین کنید، به صورت کلی از آنجایی که افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند سفارت این کشور یکی از شلوغ ترین سفارت های جهان می باشد و بنابراین شما نمی توانید به صورت دقیق معین کنید که چه مدت زمانی طول می کشد تا آنها درخواست شما را تایید نمایند. به صورت کلی وقت سفارت این کشور هر هفته به روزرسانی می گردد و شما با کمی خوش شانسی می توانید به میزان زیادی از مدت زمان تایید درخواست معین وقت سفارت انگلیس بکاهید.

دریافت ویزای توریستی انگلیس

در بین تمامی انواع ویزاهای انگلیس ویزا توریستی از نوع محبوب آن می باشد که معمولا برای افرادی صادر می گردد که قصد سفر به کشور انگلیس و گردشگری در این کشور را دارند و یا اینکه قصد دارند با سفر به کشور انگلیس از اقوام و آشنایان خود که در این کشور اقامت دارند دیدن نمایند. اگر قصد دریافت ویزای توریستی کشور انگلیس را دارید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که

برای دریافت این نوع ویزا در روز مصاحبه حتما باید دلیل سفر خود به کشور انگلیس را به صورت کامل به سفارت این کشور شرح دهید. به صورت کلی ویزای توریستی انگلیس به دو دسته تقسیم می گردد، دسته اول ویزای سینگل یا یک بار ورود می باشد که بیشتر برای افرادی صادر می گردد که قصد ندارند بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، معمولاً افرادی که قصد گردشگری در کشور انگلیس را دارند از این نوع ویزایی استفاده می نمایند، مدت زمان اعتبار ویزای سینگل معمولاً کمتر از 6 ماه می باشد. نوع دوم از ویزای انگلیس ویزای چند بار ورود می باشد که این نوع از ویزا معمولا برای افرادی صادر می گردد که قصد دارند در طی یک بازه زمانی بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، این ویزا بیشتر برای افرادی مناسب است که به قصد درمان و یا تجارت به کشور انگلیس در سفر می نمایند، آنها می توانند برای انجام کار خود از این نوع ویزا استفاده نمایند.

برای دریافت ویزای انگلیس باید چه شرایطی را دارا باشیم؟

همانطور که گفتیم در سال های اخیر مسائل بسیار زیادی بین روابط ایران و انگلیس به وجود آمده است و همین عامل باعث شده است، ایرانیانی که قصد دریافت ویزای انگلیس را سفر به این کشور را دارند با مسائل بسیار زیادی رو به رو شوند. سفارت انگلیس از سال 2011 مسائل زیادی را برای ایرانیان به وجود آورده است که این سخت گیری ها باعث شده است تا ایرانیانی که قصد سفر به کشور انگلیس را دارند معمولاً زمان زیادی را صرف دریافت ویزای این کشور نمایند. یکی از شرایط بسیار مهمی که می تواند شانس شما را برای دریافت ویزای انگلیس دو برابر کند این است که دو ویزای معتبر داشته باشید که در صورتی که این دو ویزا یکی ویزای شینگن و دیگری ویزای ژاپن باشد شانس شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد نمود. یکی دیگر از شرایط مهمی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در سرعت روند دریافت ویزای انگلیس برای شما داشته باشد این است که سند ملکی و مدارک شغلی قوی داشته باشید و این دو مدرک را به سفارت کشور انگلیس تحویل دهید. اگر در حساب کوتاه مدت بانکی خود حداقل 100 میلیون تومان پول دارید می توانید امیدوار باشید که شانس شما برای دریافت ویزای کشور انگلیس افزایش پیدا کند.

چه مدت طول میکشد تا ویزای انگلیس برای ما صادر گردد؟

این سوال سوالی است که ممکن است بسیاری از شما درباره ویزای انگلیس داشته باشید، به صورت کلی نمی توان در ایران معین کرد تا چه مدت زمانی طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر گردد چرا که کشور انگلیس که از جمله کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی به آن سفر می نمایند و به همین دلیل افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند، بنابراین سفارت کشور انگلیس برای صدور ویزای انگلیس کار سختی را در پیش دارد. با این حال به صورت حدودی می توان گفت که تقریبا سه هفته طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر گردد اما با توجه به نکات گفته شده ممکن است این مدت زمان به یک ماه نیز برسد. نکته ای که باعث می گردد تا مدت زمان صدور ویزا برای شما کمتر گردد این است که در هنگام مراجعه به سفارت کشور انگلیس مدارک خود را به صورت تکمیل نموده به این سفارت ببرید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 369

به "شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید