ششمین کایجوی توهو در فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 کدام موجود خواهد بود؟

به گزارش تور یونان ارزان، گزینه های متعدد و بسیار خوبی در فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 می توانند به عنوان ششمین کایجوی توهو در دنیای مانسترورس ایفای نقش نمایند. تا این مرحله از فرانچایز، پنج هیولا از گنجینه توهو در فیلم های مانسترورس بر روی پرده ظاهر شده اند. این هیولاها جدای از خود پادشاه هیولاها، رودان، موترا، کینگ گیدورا و مکاگودزیلا هستند.

ششمین کایجوی توهو در فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 کدام موجود خواهد بود؟

مانسترورس فقط در دو فیلم اخیر خود، از چهار کایجوی بزرگ در کنار گودزیلا استفاده نموده است. با این حال، لجندری پتانسیل بیشتری دارد و قرار است داستان گودزیلا را توسعه دهد. چهار هیولای فوق الذکر شاید قابل توجه ترین کایجوها در مجموعه گودزیلا باشند اما تنها هیولاهای موجود و باارزش نیستند.

مجموعه گودزیلا یک گالری گسترده با بیش از ده ها شرور دارد. علاوه بر این، خود شخصیت گودزیلا دارای متحدان فراوانی است که در جنگ های مختلف به او یاری نموده اند. مسلما تعداد کمی از آن ها شانس ورود به مانسترورس را دارند. به عنوان مثال، جت جگوار شاید کاراکتری پیش پا افتاده به نظر برسد و جواب ندهد و ابیرا نیز شاید به مقدار کافی مشهور یا تهدیدآمیز نباشد و لجندری ترغیب به خرید حق مالکیت او از توهو نشود.

همان طور که گفته شد، چندین کایجو در دنیای توهو وجود دارند که نامزدهای بالقوه حضور در فیلم آینده مانسترورس هستند. استودیوی لجندری حداقل یک تایتان را در هر یک از دو فیلم آخر گودزیلا گنجانده و احتمالا مخفیانه در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک کایجوی دیگر به دنباله تاییدشده و در حال ساخت گودزیلا در برابر کنگ است. پس با هم برترین گزینه ها برای ششمین کایجوی مانسترورس را آنالیز می کنیم.

انگیروس

کاراکتر گودزیلا بسته به مقیاس و عظمت فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2، ممکن است در بازگشت به مانسترورس، باز هم به یاری و حمایت احتیاج داشته باشد. گودزیلا همان طور که در گودزیلا: پادشاه هیولاها از موترا یاری گرفت، ممکن است این بار هم به یک متحد وفادار برای مبارزه در کنار خود احتیاج داشته باشد و شاید استودیوی لجندری او را در مقابل چندین دشمن تایتان قرار دهد. رودان می تواند او را یاری کند اما وی تنها گزینه ممکن نیست. انگیروس سابقه یاری به گودزیلا را دارد و اگر با مانسترورس سازگار شود، می تواند باز هم در کنار وی حاضر باشد. در واقع، گونه او از قبل در دنیای مانسترورس وجود دارد. فیلم پادشاه هیولاها در قالب یک پیغام پنهان یک اسکلت تایتان مشابه انگیروس را در شهر زیرآبی گودزیلا به تصویر می کشد.

حال چه این تصویر پیغامی پنهان باشد یا نه، اسکلت انگیروس در پادشاه هیولاها تایید می نماید که این هیولای غول پیکر که ظاهری شبیه به آنکیلوزاروس دارد هزاران سال پیش در زمین توخالی سکونت داشته است. این موجود خاص مدت هاست که مرده اما غیرممکن نیست که یکی دیگر از اعضای گونه اش در جایی، احتمالا در زمین توخالی، هنوز زنده باشد. اگر واقعا چنین باشد، او می تواند با آلفای تایتان ها در فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 همکاری کند.

دسترویا

او نقش منفی فرانچایز گودزیلا و یک شرور تمام عیار است و به عنوان ضدقهرمان اصلی فیلم گودزیلا در برابر دسترویا می تواند به عنوان یکی از مستعدترین مخالفان ممکن برای گودزیلا در فیلم بعدی مانسترورس ظاهر شود. این احتمال در درجه اول به حضور او در فیلم سال 1996 برمی شود. گودزیلا در آن فیلم به آرامی در اثر بارگذاری بیش از حد تشعشعات هسته ای جان خود را از دست داد و غزل خداحافظی خود را در برابر دسترویا، هیولایی قدرتمند که گودزیلا را تا آستانه مرگ برد خواند. شکست دادن دسترویا همه چیز را از گودزیلا گرفت و متاسفانه به قیمت جان او تمام شد.

جالب این جاست که مانسترورس به نوعی مقدمات حضور دسترویا را فراهم نموده است، چرا که ارتش از بمب نابودگر اکسیژن در فیلم پادشاه هیولا ها استفاده کرد. در فیلم اصلی، این انفجار ناشی از بمب، گروهی از سخت پوستان را جهش داد و موجب تولد دسترویا شد. دسترویا به لطف این خط داستانی می تواند در هر لحظه که بخواهد در مانسترورس ظاهر شود و تهدیدی بزرگ برای تایتان ها باشد. شاید گودزیلا و کنگ باز هم مجبور به اتحاد با یک دیگر شوند تا جلوی او را بگیرند.

گیگان

گیگان هرگز نقش منفی اصلی فیلم های گودزیلا نبوده اما یکی از مرگبارترین قدرت هایی است که گودزیلا در بیش از 60 سال تاریخ خود در سینما با آن ها روبرو شده است. این سایبورگ بیگانه که به جای دست ، قلاب هایی فولادی دارد، یک مبارزه خونین را با پادشاه هیولاها در گودزیلا در برابر گیگان تجربه نموده است. دیگر موجودات فضایی به غیر از گیدورا نیز می توانند در مانسترورس حضور داشته باشند و به همین خاطر شاید گیگان هم در گودزیلا در برابر کنگ 2 ظاهر شود.

بیولانته

بیولانته در سال 1989 و در فیلم گودزیلا در برابر بیولانته، یک هیولای گیاهی بزرگ بود که اسید از دهان خود می پاشید و با زائده های بلند و درازش به گودزیلا حمله می کرد. او با ویژگی های خاص خود، توانست از رویارویی و نبرد طولانی مدتش با گودزیلا جان سالم به در ببرد و با پیشرفت داستان فیلم چندین بار تکامل یافت. بیولانته که از دی ان ای یک گل رز، دختر مرده یک دانشمند و گودزیلا ساخته شده، ریشه ای منحصر به فرد دارد که اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد، هیجان بیشتری به مانسترورس خواهد بخشید.

علاوه بر این، مانسترورس تا به حال چنین تایتانی (دستکاری شده از نظر ژنتیکی) معرفی ننموده و به همین علت، بیولانته شانس زیادی برای حضور در گودزیلا در برابر کنگ 2 به عنوان یک شرور دارد. بیولانته هم چنین ادامه دهنده بزرگ ترین مضمون مانسترورس، یعنی سوءاستفاده بشر از طبیعت است. شاید گودزیلا مانند گذشته مجبور شود هرج و مرج انسان ها را با نجات آن ها از دست بیولانته خنثی کند.

کینگ سزار

گودزیلا در برابر کنگ اولین جایی نبود که گودزیلا برای شکست دادن مکاگودزیلا به یاری یک هیولای دیگر احتیاج داشت. این اتفاق در فیلم گودزیلا در برابر مکاگودزیلا نیز رخ داده که در آن شاهد همکاری گودزیلا با یک کایجو به نام کینگ سزار بودیم. کینگ سزار که بیشتر به خاطر ویژگی های سگ مانند و حرکات رزمی اش شناخته می شود، در آن فیلم به عنوان یک خدای نگهبان معرفی گردید که وظیفه اش محافظت از مردم اوکیناوا بود. هدف اصلی انسان ها در آن فیلم، احضار کینگ سزار بود تا به یاری او ژاپن را از شر مکاگودزیلا نجات دهند. کینگ سزار پس از اجرای یک آیین باستانی با موسیقی، از خوابی طولانی بیدار و در یک همکاری حماسی با گودزیلا در نبرد گودزیلا با مکاگودزیلا حاضر شد.

او در مبارزه گودزیلا با مکاگودزیلا در مانسترورس غایب بود اما به هر حال می تواند در آینده و در نبردی متفاوت به او یاری کند. داستان اصلی گودزیلا در برابر مکاگودزیلا با رویکرد پادشاه هیولاها نسبت به موترا تفاوت چندانی ندارد و به همین خاطر حضور کینگ سزار در فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 بسیار احتمال دارد و شاید او به عنوان یک تایتان که مردم زمین توخالی قبلا او را می پرستیدند در فیلم ظاهر شود.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2199

به "ششمین کایجوی توهو در فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 کدام موجود خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین کایجوی توهو در فیلم گودزیلا در برابر کنگ 2 کدام موجود خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید