شهروندان اروپایی: حفاظت از محیط زیست باید اولویت کار بروکسل باشد

به گزارش تور یونان ارزان، نتایج یک آنالیز نشان می دهد که مسئله حفاظت از محیط زیست مهمترین موضوع برای شهروندان اروپایی است که از کمیسیون جدید اروپایی می خواهند آن را در اولویت قرار دهد.

شهروندان اروپایی: حفاظت از محیط زیست باید اولویت کار بروکسل باشد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل آلمان، نتایج یک آنالیز نشان می دهد که مسئله حفاظت از آب و هوا و شغل در حال حاضر مهمترین موضوعات برای شهروندان اتحادیه اروپا است.

بر اساس نتایج آنالیز موسسه برتلزمن، به اعتقاد شهروندان اروپایی کمیسیون جدید اروپایی باید بخصوص مسئله حفاظت از محیط زیست را در دستور کار خود قرار دهد. حدود 40 درصد شهروندان اروپایی چنین دیدگاهی داشتند که نشان می دهد این موضوع با فاصله زیاد بالاترین اولویت را در بین بیش از 12100 شرکت کننده در این آنالیز دارد. در آلمان هم مسئله حفاظت از محیط زیست با 49 درصد از پشتیبانی بالایی در بین شهروندان برخوردار است.

اگر تیم جدید کمیسیون اروپایی به رهبری اورزولا فون در لاین امروز (چهارشنبه) در مجلس اروپا رای اکثریت را به دست آورد می تواند از اول دسامبر (10 آذرماه) رسما کار خود را شروع کند.

بر اساس این آنالیز صورت گرفته مشاغل و صندلی های کاری با 34 درصد و امنیت اجتماعی با 23 درصد اولویت های بعدی برای شهروندان اروپایی هستند.

شهروندان اروپایی همچنین در پاسخ به این پرسش که نگرانی های شخصی شما چیست 51 درصد هزینه های بالای زندگی را بالاترین اولویت نگرانی های خود ذکر نموده بودند که البته این نگرانی در بین شهروندان آلمانی به عنوان بزرگترین قدرت مالی در اروپا کم تر و 44 درصد بود.

بر اساس نتایج این آنالیز حدود نیمی از شهروندان اروپایی (54 درصد) از تعمیق بیشتر اتحادیه اروپا حمایت کردند و از هر دو شهروند اروپایی هم یک نفر دیدگاه خوش بینانه ای نسبت به آینده اتحادیه اروپا داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 652

به "شهروندان اروپایی: حفاظت از محیط زیست باید اولویت کار بروکسل باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان اروپایی: حفاظت از محیط زیست باید اولویت کار بروکسل باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید