شگفت انگیزترین مکان های آلمان را بشناسید

به گزارش تور یونان ارزان، شاید بسیاری از شما آلمان را تنها به علت صنعت پیشرفته و خودروسازی آن بشناسید اما باید بدانید که گنجینه های طبیعی و تاریخی بسیاری در دل کشور آلمان نهفته است که تماشا آن ها حتی برای یک بار در طول زندگی خالی از فایده و ارزش نخواهد بود. در این مقاله می خواهیم قلعه های رویایی، جنگل ها و منظره ها مجذوب کننده و صخره های پررمز و راز آلمان را به شما معرفی کنیم تا روی دیگری از زیبایی و مجذوب کنندهیت این کشور برای گردشگری را مشاهده کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

شگفت انگیزترین مکان های آلمان را بشناسید

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

قلعه لیختن اشتاین

این قلعه در قرن 19 و در حاشیه کوهستان آلپ در آلمان ساخته شده است. این بنای عجیب به حدی در آلمان و جهان معروفیت دارد که رمانی هم بر اساس آن نوشته شده است. چندین سال قبل، فیلمسازی آلمانی از این قلعه برای ساخت فیلم عاشقانه زیبای خفته استفاده کرد.

قلعه لیندروف

شاه لودویگ دوم علاقه زیادی به ساخت بناهای عجیب و خیال انگیز داشت. این قلعه هم با ویژگی های خود یکی از همین ساختمان های منحصر بفرد است. اتاق های این قلعه با نقاشی ها، دست نوشته ها و طلا تزئین شده اند. معروف ترین وسیله در این قلعه میز آرزو است که در قسمت غذا خوری این مکان قرار گرفته است. این میز جزئیاتی شبیه به میزهای خیالی در داستان های برادران گریم دارد. سوغات آلمان

پارک ملی هاینیخ

چشم انداز جادویی این پارک در منطقه تورینگیا از درختان خزه زده و زمین های وسیع پوشیده از سوسن سفید و زنبق و درخت راش به وجود آمده است. وسعت زمین های پوشیده از گل به میزان ای است که با قدم نهادن در پارک، خیال می کنید که به افسانه ها پا گذاشته اید.

جنگل تِتوبرگ

در قرن 9 بعد از میلاد این جنگل به مکانی برای نبرد میان ژرمن ها و رومیان تبدیل شده بود. این جنگ ها در نهایت با شکست رومیان خاتمه پذیرفته است. امروزه پیاده روی و دوچرخه سواری در این مکان به تفریح رایج تبدیل شده است.

این مقاله تنها گوشه ای از زیبایی های کشور پهناور آلمان را به تصویر می کشد. برای درک کامل و لمس این شگفتی ها بهتر است برای سفر به این کشور برنامه ریزی کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1821

به "شگفت انگیزترین مکان های آلمان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین مکان های آلمان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید