طراحی دسته بازی یا کنسول بازی به شکل یک انگشتر

به گزارش تور یونان ارزان، کنسول بازی (دسته بازی) جدید که Talon نامیده می گردد یک کنسول بازی (دسته بازی) پیشرفته برای بازی های ویدئویی است که توسط شرکت Titanium Falconدر قالب انگشتر طراحی شده است.

طراحی دسته بازی یا کنسول بازی به شکل یک انگشتر

دسته بازی (کنسول بازی) بعدی شما قرار است به صورت یک حلقه باشد. اخیرا اطلاعاتی ازیک نمونه اولیه کنترل کننده کنسول بازی بسیار پیشرفته انتشار یافته است، که تجربهما از بازی های ویدیویی را متحول خواهد نمود.

اگر از به دست دریافت کنترل کننده های کنسول های خود (دسته بازی) به ستوه آمده ایدو یا از بازی کردن با صفحه نمایش گوشی های هوشمند خسته شده اید، خوب است بدانید کهبه تازگی یک گجت بسیار پیشرفته که شبیه به یک انگشتر است فراوری شده است که در حالحاضر یک نمونه اولیه از آن در دست آنالیز است. این گجت جدید Talon نامیده شده و در واقع یک کنترل کننده کنسولبازی (دسته بازی) بسیار پیشرفته برای بازی های ویدیویی در قالب انگشتری ساده است. این گجت توسط شرکت Titanium Falcon فراوریشده است. Talon به وسیله ارتباط Bluetooth قابلیت اتصال به کنسول بازی های خانگی، گوشی های هوشمند و یا هدست هایواقعیت-مجازی را دارد و با ترجمه کردن حرکات دست ازطریق 9 محور سنسور کنترلحرکت به پالس های الکتریکی، انجام بازی ها را راحت تر می نماید. همچنین دودکمه حرکتی ، بر روی بدنه دستگاه قرار داده شده است.

Titanium Falcon امید دارد که با بدست آوردن بودجه 300.000دلاری به وسیله یاری ها و سرمایه گذاری های مردمی توسط موسسه Indiegogo بتواند این گجت را انبوه سازی نماید. احتمالا، قیمت Talon حدود 100 دلار خواهد بود. آقای GuoJuan ، مدیر عامل شرکت Titanium Falcon درباره اینمحصول می گوید :

ما معتقدیم که انگشتر هوشمند بدون هیچ لمس و حرکتی، تجربه بازی های ویدیویی را برای همواره متحول می نماید. Talon، بازیکنان را قادر می سازد تا در هر زمان ومکانی، چه در حال حرکت و فعالیت باشند و چه دست آزاد باشند، بتوانند بهانجام بازی های دلخواه خود بپردازند. بازیکنان می توانند بازی های موبایل ویا برنامه های دلخواهشان را در هر زمانی، مثل زمان آشپزی کردن، ورزش کردن، در صفاتوبوس منتظر ماندن و ... به سادگی با چند حرکت، کنترل کنند .

با توجه به این گفته ها، Talon یک وسیلهبسیار جالب و کاربردی است. باید تا زمان فراوری انبوه این گجت و انجام آزمایشات مختلفبر روی آن منتظر بمانیم و باید ببینیم که آیا قیمت 100 دلار برای آن نهایی می شودیا خیر.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 979

به "طراحی دسته بازی یا کنسول بازی به شکل یک انگشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دسته بازی یا کنسول بازی به شکل یک انگشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید