طرح بوشهر توریسم 2022 در روستا های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری و بهره مندی از ظرفیت های توریسم، طرح بوشهر توریسم 2022 در 24 روستا و 2 منطقه عشایری استان بوشهر اجرا می گردد.

طرح بوشهر توریسم 2022 در روستا های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد

به گزارش از ،عبدالکریم گراوند در بازدید از طرح گردشگری دریایی روستای جبرانی دیر با تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری بیان نمود: یکی از محور های مهم توسعه استان بوشهر اجرای طرح های گردشگری است که در این زمینه برنامه مدونی اجرایی و عملیاتی شده است. وی با بیان اینکه طرح های گردشگری در روستا های ساحلی اجرایی شده است گفت: استفاده از ظرفیت گردشگری روستایی، ضمن رونق اقتصادی و افزایش درآمد روستاییان زمینه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به دیگر مناطق را فراهم می نماید و در این راستا از این طرح ها حمایت ویژه می گردد.استاندار بوشهر از اجرای طرح بوشهر توریسم 2022 در روستا های هدف گردشگری استان اطلاع داد و اضافه نمود: در اجرای این طرح 24 روستای استان و 2 منطقه عشایری تحت پوشش قرار گرفته است که در این مناطق طرح های مختلف گردشگری و بوم گردی اجرایی شده است.

وی در افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاورد ها و توانمندی های روستاییان و عشایر شهرستان دیر نیز گفت: تسهیلات اشتغا ل ز ایی در روستا ها بر اساس ظرفیت های مناطق پرداخت می گردد که زمینه رونق و ماندگاری روستاییان در روستا ها را نیز فراهم می نماید.معاون دفتر امور روستایی استانداری بوشهر نیز در این نمایشگاه بیان نمود: در این نمایشگاه، توانمندی های روستاییان و عشایر شهرستان دیر در 17 غرفه ارائه شده است.عبدالله عمرانی نسب اضافه نمود: در این نمایشگاه توانمندی صنایع دستی و غذا های بومی محلی و دستاورد های هنرمندان و عشایر به مدت سه روز دایر است.وی هدف اصلی نمایشگاه را توسعه نشاط اجتماعی، معرفی توانمندی روستاییان و عشایر و حمایت از آنان دانست. م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 209

به "طرح بوشهر توریسم 2022 در روستا های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بوشهر توریسم 2022 در روستا های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید