واقعیت افزوده در مراکز فرهنگی

به گزارش تور یونان ارزان، تور واقعیت افزوده مرکز کندی با استفاده از اپلیکیشن تور مرکز کندی امکان پذیر است. بازدید کنندگان این مرکز می توانند از این برنامه برای اسکن کدها در 9نقطه استفاده کنند.

واقعیت افزوده در مراکز فرهنگی

در ابتدای ورود واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، از این فناوری ها تنها در گردشگری استفاده می شد. در مرکز جان اف کندی یک تجربه همه جانبه واقعیت افزوده نیز به منظور گردشگری ایجاد شده است، با این تفاوت که گردشگری در مرکز جان اف کندی به معنای زندگی تازه در تئاتر و هنر است.

مرکز کندی برای ساخت تجربه راهنمای تور واقعیت افزوده با شرکت زاپار(zappar) همکاری می کند. زاپار بزرگ ترین شرکت سازنده واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی در جهان ست.

تور واقعیت افزوده مرکز کندی با استفاده از اپلیکیشن تور مرکز کندی امکان پذیر است. بازدید کنندگان این مرکز می توانند از این برنامه برای اسکن کدها در 9نقطه استفاده کنند.

حتما بخوانید:

چگونه واقعیت افزوده (Augmented reality) می تواند در صنایع…

29 مهر 98 214

نام هایی که با واقعیت افزوده، موفقیت می سازند

22 اسفند 96 80

مو ویلمز(mowillems)، نویسنده بچه ها محتوای اپلیکیشن تور مرکز کندی را تولید می کند. طبق گفته های کیت کورتین (Keith Curtin)، معاون توسعه تجارت شرکت زاپار در آمریکای شمالی، بزرگ ترین چالش پروژه تور مرکز کندی این بود که محتوای آن در فضای واقعیت افزوده بسیار خوب به نظر برسد.

کیت کورتین در گفت وگو با مجله فوربس گفت: بخش بزرگی از واقعیت افزوده، ساخت محیطی تجربه ای برای ایجاد تعامل کاربران است. در واقعیت افزوده سرعت اتصال و محیط باید در نظر گرفته شوند.

ما باید مطمئن می شدیم که درک خوبی از فضاها و ابعادی داریم که در درون آن کار می کردیم. به طور موثر یک کاراکتر انیمیشنی دو بعدی را در مقابل پس زمینه های مختلف جهان قرار دادیم.

با استفاده از بسته واقعیت افزوده زاپار، اپلیکیشن مرکز گردشگری شخصیتی را در مکان های مختلف موزه نشان داد.

ویژگی های اپلیکیشن مرکز کندی شامل فرصت های عکس دریافت از شخصیت ها، اجازه دادن به بازدید کنندگان برای شروع و سرانجام دادن به تور، در هر یک از مکان های فعال واقعیت افزوده و آزمایش های مکانیکی برای به اشتراک گذاری تجربه واقعیت افزوده بازدیدکنندگان است.

دیوید کیلپاتریک (David Kilpatrick)، مدیر و برنامه ریز آموزش مرکز کندی می گوید: برنامه مرکز کندی نمونه ای از چگونگی استفاده از تکنولوژی برای ایجاد تجربیات همه جانبه و ارتباط عمیق بازدیدکنندگان هنری است.

مرکز کندی همچنین یک تجربه تجسم دیجیتال با عنوان آنالوگ دارد. ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم بنابراین طبیعی است که برخی کارهایی که در مرکز کندی صورت می گیرد کاملا مبتنی بر فناوری های دیجیتال باشد.

در بازدید مجازی از مرکز کندی می توان آن را از زوایای مختلفی بررسی کرد و از سالن های تئاتر و فضاهای موجود دیدار کرد. تکنولوژی واقعیت تقویت شده زاپار ما را قادر می سازد تا به روشی که پیش تر امکان پذیر نبود، بنای یادبود جان اف کندی را از نزدیک ببینند

فناوری های استفاده شده در مرکز کندی مجموعه جدیدی از احتمالات را برای بازدیدکنندگان و تعامل مخاطب فراهم می کنند. دیوید کیلپاتریک گفت: ما مخاطبان زیادی داریم که اغلب علاقه مند به امتحان چیزهای جدید هستند. این افراد همیشه به تجربیات برجسته بازدیدکنندگان اهمیت می دهند.

با توجه به نیازهای بازدیدکنندگان و گرایش هایشان ما نیز از تکنولوژی های روز برای هنرهای نمایشی و گردشگری در مرکز فرهنگی بهره می گیریم.

زاپار از تغییراتی که ممکن است واقعیت مجازی، واقعیت افزوده یا واقعیت ترکیبی به وجود آورد، خبر دارد. استارتاپ زاپار 3.8 میلیون دلار سرمایه دارد و با چندین هنرمند و موسسه فرهنگی در سراسر جهان برای ایجاد نمایشگاه های تعاملی همکاری کرده است.

از جمله فعالیت های زاپار موزه بریتانیا به نام حس هفتم است. مدیر مرکز کندی بر این باور است که فناوری نه تنها فراهم کننده امکانات یادگیری و فرهنگ است ، بلکه خود فرهنگ نیز هست. تجربیات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بخش بزرگی از آینده خواهند بود که روش های تازه ای را به وجود می آورند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 646

به "واقعیت افزوده در مراکز فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعیت افزوده در مراکز فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید