عکس خانم بازیگر چادری تلویزیون با غلیظ ترین آرایش ! ، تولد لاکچری با لباس شیک !

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران:نیلوفر شهیدی بازیگر سریال به کجا چنین شتابان می باشد که برخلاف تصورتان بسیار قرتی است و به تازگی تصاویر میکاپ خفنش را برای تولد منتشر کرد.

عکس خانم بازیگر چادری تلویزیون با غلیظ ترین آرایش ! ، تولد لاکچری با لباس شیک !

نیلوفر شهیدی بازیگر شناخته شده ایرانی است که شاید چندان نیلوفر شهیدی را با نام نشناسید اما چهره اش همه را به یاد سریال پربیننده به کجا چنین شتابان می اندازد که نیلوفر شهیدی در نقش دختری چادری و معتقد را بازی می کرد. نیلوفر شهیدی از فعالین اینستاگرام است که برخلاف چهره معصوم و نقش های ساده اش خیلی هم امروزی می باشد. نیلوفر شهیدی بعد از بازی در سریال گاندو ان هم در نقشی کوتاه فعالیتش بسیار کم شد اما ظاهرا در حوزه مدلینگ رفته و فعال است.

از این ها که بگذریم نیلوفر شهیدی یک آذر ماهی است و به تازگی هم جشن تولدش بوده و با تاخیر تصاویر خود را بالاخره منتشر کرد. او برای میکاپ و عکس هایش پیش خانم مریم رهنما رفته که از برترین میکاپ آرتیست های ایرانی هستند و سلبریتی ها را آرایش می نمایند آن هم چه آرایشی، در حد تغییر چهره از عادی به هلو!

ظاهرا فضای مجازی راه عایدی خوبی برای هنرمندان چه آن هایی که در سینما پر کارند و چه آن هایی که کم کارند شده است.

به خصوص خانم های بازیگر که می توانند از زیبایی و چهره شان برای مدل های مختلف استفاده نمایند و یا تبلیغات گسترده ای همچون بهاره رهنما و صبا راد انجام دهند. البته این کار از حد و حدودش که بگذرد آن نفر را تبدیل به شخصیتی منفور می نماید و دیگر کاربران به عنوان هنرمندی دوست داشتنی او را نمیشناسند.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1990

به "عکس خانم بازیگر چادری تلویزیون با غلیظ ترین آرایش ! ، تولد لاکچری با لباس شیک !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس خانم بازیگر چادری تلویزیون با غلیظ ترین آرایش ! ، تولد لاکچری با لباس شیک !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید