فصل سوم سریال دروغ های کوچک بزرگ با حضور نیکول کیدمن ساخته می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، نیکول کیدمن در صحبت های اخیر خود ساخت فصل سوم دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) را تایید کرد تا این سریال پیروز HBO همچنان ادامه یابد.

فصل سوم سریال دروغ های کوچک بزرگ با حضور نیکول کیدمن ساخته می گردد

فصل اول سریال دروغ های کوچک بزرگ بسیار مورد توجه منتقدان و سریال بین ها نهاده شد و توانست در جوایز امی نامزد 16 جایزه گردد و 8 مورد از آن ها را تصاحب کند. بیش از هرچیز تیم بازیگری پرستاره دروغ های کوچک بزرگ نظر تماشاگران را به خود جلب می کرد که شامل هنرمندان سرشناسی همانند نیکول کیدمن، شیلین وودلی، ریس ویترسپون، و لورا درن می شد. فصل دوم این مجموعه با اضافه شدن مریل استریپ به گروه بازیگران در سال 2019 روی آنتن رفت و اگرچه نتوانست موفقیت های فصل نخست را تکرار کند، اما هرقسمت آن در زمان پخش به طور میانگین بیش از 1.6 میلیون تماشاگر داشت و بر اساس 263 آنالیز امتیاز 86 از 100 برای فصل دوم در پایگاه راتن تومیتوز به ثبت رسید که بسیار قابل توجه است. فصل اول دروغ های کوچک بزرگ با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته لیان موریارتی ساخته شد، به همین علت بسیاری ادامه دادن آن را پرریسک می دانستند، اما تیم نویسندگان سریال نشان دادند که از عهده انجام این کار به طور قابل قبولی برمی آیند و حالا نیکول کیدمن در گفت وگوی تازه خود از فصل سوم دروغ های کوچک بزرگ صحبت نموده است.

کیدمن در حاشیه رویداد CME Group Tour Championship بیان نموده است: من عاشق دروغ های کوچک بزرگ بودم. محض اطلاع باید بگویم که فصل سوم سریال هم تقدیم تان خواهد شد. [پیش از ساخت این مجموعه] زمانی که مشغول رسیدگی به بچه هایم بودم، با خودم فکر می کردم که زمان بازنشستگی ام فرا رسیده و بعد این شرایط پیش آمد که من و ریس ویترسپون توانستیم این سریال را فراوری کنیم. این یک موفقیت بزرگ است.

تا پیش از صحبت های اخیر کیدمن بسیاری فکر می کردند به خاطر درگذشت ژان مارک والی، کارگردان دو فصل نخست سریال در سال 2021 ساخت ادامه مجموعه ممکن نخواهد بود، اما این طور که پیداست کیدمن و سایر تهیه نمایندگان دروغ های کوچک بزرگ توانسته اند بازیگران و عوامل پشت صحنه را باری دیگر متحد نمایند.

منبع: NBC Chicago

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2369

به "فصل سوم سریال دروغ های کوچک بزرگ با حضور نیکول کیدمن ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل سوم سریال دروغ های کوچک بزرگ با حضور نیکول کیدمن ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید