فشافویه محل نگهداری معتادان نیست، مسئول مستقیم نگهداری معتادان ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی است

به گزارش تور یونان ارزان، در پی پخش انتشار تصویر حضور بعضی معتادان در جنوب شهر تهران مدیرکل زندان های تهران در این مورد شرح داد.

فشافویه محل نگهداری معتادان نیست، مسئول مستقیم نگهداری معتادان ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، از مرکز رسانه قوه قضائیه سید حشمت اله حیات الغیب در زمینه خبر منتشر شده در خصوص حضور معتادان متجاهر در سطح جنوب شهر توضیح داد: افراد آزاد شده اولاً زندانی نبودند که بخواهند به مرخصی بیایند یا آزاد شوند بلکه معتادان متجاهری هستند که از باب همکاری بر اساس تفاهم نامه سازمان زندان ها و شورای هماهنگی مواد مخدر به صورت موقت در اردوگاه فشافویه نگهداری می شدند و فشافویه محل نگهداری معتادین نیست.

وی اضافه کرد: سازمان زندان ها بر اساس قانون هیچ گونه وظایفی برای نگهداری معتادان متجاهر ندارد بلکه از باب همکاری، نسبت به پذیرش و نگهداری معتادان متجاهر ماده 16 در این اردوگاه به صورت موقت اقدام نموده بود .

مدیرکل زندان های استان تهران گفت: این افراد اواخر اسفندماه و در پی اتمام دوره سه ماهه درمان و طبق قرار قبلی با هماهنگی و تأیید تیم درمانگر آزاد می شوند و اینکه مطرح شده به دلیل کرونا و کمبود فضا، از اردوگاه آزاد شده اند، صحت ندارد.

گفتنی است طبق ماده 15 و 16 قانون مبارزه با مواد مخدر مسئول مستقیم نگهداری معتادین ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی است و قوه قضاییه در این زمینه وظیفه ای بر عهده ندارد .

4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1058

به "فشافویه محل نگهداری معتادان نیست، مسئول مستقیم نگهداری معتادان ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشافویه محل نگهداری معتادان نیست، مسئول مستقیم نگهداری معتادان ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید