لو رفت ، چینش دوربین چهارگانه هواوی میت 30 پرو

به گزارش تور یونان ارزان، چندی قبل شاهد معرفی مدل های تازه نفس گوشی های سری P هواوی بودیم و تا مدتی دیگر نسل جدید گوشی های پرچم دار سری میت هواوی معرفی خواهند شد.

لو رفت ، چینش دوربین چهارگانه هواوی میت 30 پرو

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مانند سامسونگ، هواوی هم معمولا در هر سال دو سری گوشی پرچم دار را معرفی می نماید. چندی قبل شاهد معرفی مدل های تازه نفس گوشی های سری P هواوی بودیم و تا مدتی دیگر نسل جدید گوشی های پرچم دار سری میت هواوی معرفی خواهند شد. حالا بر اساس رندری که به تازگی منتشر شده، می توانیم در خصوص چینش دوربین چهارگانه هواوی میت 30 پرو اظهارنظر کنیم.

طبق این رندر جدید، هواوی برخلاف میت 20 پرو که دوربین هایش در یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته بودند، این بار می خواهد از ماژول دایره ای شکل استفاده کند. بر اساس این رندر، در لبه های این دایره شاهد تعبیه سه دوربین و یک فلش هستیم و در مرکز آن هم یک دوربین دیده می گردد. ظاهرا، بار دیگر هواوی از لنزهای ساخت شرکت لایکا استفاده می نماید و در پایین لنز میانی، عبارت زوم اپتیکال 5 برابری توجه را جلب می نماید.

در رابطه با این رندر اطلاعات دیگری منتشر نشده و به همین خاطر تا اطلاع ثانوی باید با شک و تردید زیادی این موضوع را در نظر بگیریم. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که پیش از این گزارش هایی در خصوص تعبیه دوربین چهارگانه در پنل پشتی هواوی میت 30 پرو منتشر شده است. از آنجایی که به احتمال زیاد حدود 3 ماه دیگر این گوشی معرفی می گردد، با نزدیک تر شدن به زمان معرفی، شاهد انتشار تصاویر و گزارش های موثق تری خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 317

به "لو رفت ، چینش دوربین چهارگانه هواوی میت 30 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفت ، چینش دوربین چهارگانه هواوی میت 30 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید