لیگ اروپا، خنت با حضور ثابت محمدی جواز صعود را دریافت کرد، رم به صعود امیدوار شد

به گزارش تور یونان ارزان، در شب فزونی تیم فوتبال رم، خنت با بازیکن ایرانی اش جشن صعود برپا کرد.

لیگ اروپا، خنت با حضور ثابت محمدی جواز صعود را دریافت کرد، رم به صعود امیدوار شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا، تیم فوتبال رم با فزونی قاطعانه به صعود امیدوار شد و خنت در حضور بازیکن ایرانی اش به مرحله حذفی راه یافت.

در مهم ترین بازی از گروه دهم، رم در خانه باشاک شهیر به فزونی 3 - صفر رسید و به صعود امیدوار شد.ورتو در دقیقه 30، کلایورت در دقیقه 40 و ژکو در دقیقه 45 برای تیم ایتالیایی گل زدند. در دیگر بازی این گروه، بوروسیامونشن گلادباخ در خانه ولفسبورگر به فزونی یک - صفر رسید. در جدول، گلادباخ و رم با 8 و باشاک شهیر با 7 امتیاز در رده های اول تا سوم شانس صعود دارند.

در گروه نهم، خنت در حضور ثابت و کامل میلاد محمدی در خانه سن اتین به تساوی بدون گل دست یافت و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. در دیگر بازی این گروه، ولفسبورگ در خانه اولکساندریا یک - صفر به فزونی رسید. در جدول خنت با 9 و ولفسبورگ با 8 امتیاز صعودشان را جشن گرفتند.

در سایر بازی ها از گروه یازدهم، بشیکتاش 2 - یک اسلاون براتیسلاوا را برد و براگا و ولورهمپتون به تساوی 3 - 3 رسیدند. در گروه هشتم لودوگورتز و زسکا مسکو به تساوی یک - یک رسیدند و فرانس واروش و اسپانیول به تساوی 2-2 دست یافتند. در گروه هفتم نبرد فاینورد و گلاسکورنجرز 2-2 به سرانجام رسید و پورتو در خانه یانگ بویز 2 - یک به فزونی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 655

به "لیگ اروپا، خنت با حضور ثابت محمدی جواز صعود را دریافت کرد، رم به صعود امیدوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، خنت با حضور ثابت محمدی جواز صعود را دریافت کرد، رم به صعود امیدوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید