محبی در گفت وگو با خبرنگاران : از خودم راضی ام ، قهرمانی در اولین سال حضورم در استقلال لذت بخش است

به گزارش تور یونان ارزان، بچه های تیم هم قسم شدند با انرژی تمام به مصاف نساجی برویم و ان شاءالله با کسب سه امتیاز برگردیم. البته بازی سختی است و نمی توان گفت از پیش برنده ایم. باید با تمام توان بازی کنیم. از فرصت ها نهایت استفاده را کنیم تا بتوانیم به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

محبی در گفت وگو با خبرنگاران : از خودم راضی ام ، قهرمانی در اولین سال حضورم در استقلال لذت بخش است

خبرنگاران - محمد زارعی: محمد محبی مهاجم آماده این روزهای تیم استقلال امیدوار است این تیم با کسب پیروزی مقابل نساجی بتواند به روند خوب خودش ادامه دهد و بتواند به صدر جدول برسد. او تاکید دارد رسیدن به صدر جدول دور از دسترس نیست و هدفی جز قهرمانی ندارند.

محبی با اشاره به بازی این هفته استقلال مقابل نساجی گفت: بچه های تیم هم قسم شدند با انرژی تمام به مصاف نساجی برویم و ان شاءالله با کسب سه امتیاز برگردیم. البته بازی سختی است و نمی توان گفت از پیش برنده ایم. باید با تمام توان بازی کنیم. از فرصت ها نهایت استفاده را کنیم تا بتوانیم به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

وی ادامه داد: باخبر شدم در بازی ما مقابل نساجی تماشاگران هم می توانند در ورزشگاه حاضر باشند برای این اتفاق خیلی شاد هستم چراکه فوتبال با تماشاگر زنده است و هواداران هستند که با حضور در ورزشگاه و تشویق هایشان به ما انرژی می دهند. امیدوارم ما هم با تلاش و کسب نتایج لازم بتوانیم به پیروزی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

محبی درباره اینکه از روند خود در این فصل با پیراهن استقلال راضی است گفت: از روند خودم راضی ام اما در ابتدا نتیجه گیری تیم تیم خیلی مهم است. یعنی برای من و بازیکنان اول برد استقلال مهم است. پس از آن اگر خدا خواست خودمگلزنی هم می کنم و مطمئنا لذت خاص خودش را دارد.

این مهاجم استقلال که فصل قبل در لیگ پرتغال توپ می زد درباره سطح لیگ برتر تاکید داشت: به نظر من تا اینجای فصل بازی های خوبی را شاهد بودیم و لیگ جذابی را هم در ادامه راه خواهیم داشت. به نظر رقابت مدعیان قهرمانی تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت.

ان شاءالله در نهایت این استقلال باشد که عنوان قهرمانی را به دست می آورد. برای خود من یک خاطره بسیار شیرینی خواهد بود که در اولین سال حضورم در استقلال بتوانم جام قهرمانی را در دست بگیرم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2285

به "محبی در گفت وگو با خبرنگاران : از خودم راضی ام ، قهرمانی در اولین سال حضورم در استقلال لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی در گفت وگو با خبرنگاران : از خودم راضی ام ، قهرمانی در اولین سال حضورم در استقلال لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید