مرگ راننده کامیون بزرگراه آزادگان را به هم ریخت

به گزارش تور یونان ارزان، رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی کامیون حامل آرد به دلیل ایست قلبی راننده اش در حین رانندگی خبر داد.

مرگ راننده کامیون بزرگراه آزادگان را به هم ریخت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین ،سرهنگ احسان مومنی د دراین باره گفت: حوالی ساعت 7:35 صبح امروز یک کامیون حامل آرد در حال حرکت در جهت جنوب به شمال بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان فتح از جهت خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریلها واژگون و در حاشیه جهت متوقف شد.

وی با بیان اینکه ده ها کیسه آرد در جهت پخش شده بود، گفت: بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و اقدام به روان سازی و مدیریت ترافیک کرده و عوامل امدادی نیز مشغول امدادرسانی شدند. در جریان این عملیات مرگ راننده تایید و علت اولیه آن سکته قلبی راننده در حین رانندگی بود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت قطعی مرگ راننده را پزشکی قانونی بررسی و اعلام خواهد کرد، اظهارکرد: ماموران پلیس در انجام بررسی های خود متوجه شدند که حدود یک کیلومتر قبل از محل واژگونی کامیون ماموران پلیس اقدام به کنترل مدارک راننده کرده و او مسئله ای برای تردد یا نقص در گواهینامه و مدارک نداشت و خستگی و خواب آلودگی نیز در او مشاهده نشده بود.

به گفته مومنی، پس از پاکسازی جهت از کیسه های آرد، جهت بازگشایی شده و تردد به آرامی در حال انجام است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1489

به "مرگ راننده کامیون بزرگراه آزادگان را به هم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ راننده کامیون بزرگراه آزادگان را به هم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید