مزیت کاذب؛ نقطه قوت پرسپولیسی ها در 2 بازی اول

به گزارش تور یونان ارزان، پرسپولیس گل نمی خورد اما فعلا خط دفاع این تیم هم تحت فشار نبوده است.

مزیت کاذب؛ نقطه قوت پرسپولیسی ها در 2 بازی اول

به گزارش خبرنگاران آنلاین، طرفداران از 2 تساوی بدون گل پرسپولیس در هفته های آغازین لیگ برتر برابر ذوب آهن و فولاد رضایت ندارند اما لابه لای همین نقد و گلایه ها هم دست کم به یک نکته مثبت اشاره می نمایند؛ اینکه تیم برخلاف فصل گذشته به راحتی گل نمی خورد و در 2 بازی ابتدایی پیروز به ثبت 2 کلین شیت شده است.

البته که این اتفاق مثبتی است، اما شاید هنوز برای مزیت به شمار آوردن آن باید محتاط باشیم. نکته اینجاست که پرسپولیس فصل گذشته اغلب اوقات زمانی در خط دفاع متزلزل ظاهر می شد که از تیم حریف جلو بود و باید حملات آنها را تحمل می کرد.

داستان ساده است؛ پرسپولیس گل می زد، عقب می کشید و تحت فشار گل می خورد. سال جاری اما سرخپوشان هنوز در چنین موقعیتی قرار نگرفته اند. در حقیقت این تیم هنوز گلی نزده و از کسی جلو نیفتاده که قرار باشد موج انتحاری و بی محابای حملات حریف را تحمل کند.

هم ذوب آهن و هم فولاد، تیم هایی بودند که از تساوی برابر پرسپولیس بدشان نمی آمد. ذوب آهن که اساسا بخش زیادی از نیمه دوم را با 10 بازیکن بازی کرد و انتظار حمله از این تیم نمی رفت. حتی در همین فرم بازی هم فولاد یک موقعیت خوب تک به تک داشت که آن را از دست داد. در نتیجه با وجود آنکه حتما حضور علیرضا بیرانوند به پرسپولیس یاری نموده اما در خصوص تحلیل توان دفاعی پرسپولیس باید کمی بردبارتر بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2194

به "مزیت کاذب؛ نقطه قوت پرسپولیسی ها در 2 بازی اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزیت کاذب؛ نقطه قوت پرسپولیسی ها در 2 بازی اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید