معرفی بهترین هتل های بانکوک

به گزارش تور یونان ارزان، هتل های بانکوک

کشور تایلند مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا است و توریست های بسیاری در شهر بانکوک پایتخت هیجان انگیز آن نیز اقامت دارند. این شهر به خاطر تعداد بالای توریست دارای هتل های زیادی برای اقامت است. انواع و اقسام هتل ها در کلاس های قیمتی و خدمات مختلف که مناسب هر سلیقه و هر بودجه ای هستند. در این مطلب با خبرنگاران همراه شوید تا بعضی از بهترین هتل های بانکوک که دارای 5، 4 و 3 ستاره هستند را به شما معرفی کنیم. امکانات کامل هتل ها، چشم اندازشان، محل قرار گیریشان، نوع خدمات و … را آنالیز خواهیم کرد.

معرفی بهترین هتل های بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بهترین هتل های 5 ستاره | بهترین هتل های 4 ستاره | بهترین هتل های 3 ستاره

بهترین هتل های بانکوک از بین هتل های 5 ستاره

هتل ایستین گرند ساتورن | Eastin Grand Hotel Sathorn

هتل لوکس ایستین گرند ساتورن به وسیله پل معلق خود هتل به ایستگاه اسکای ترین Sueasak راه دارد. استخر فضای باز آن در لبه تراس قرار گرفته است و دارای مرکز بدنسازی بسیار مجهزی می باشد. سه رستوران و اینترنت بی سیم رایگان پر سرعت هم از جمله امکانات هتل هستند. با اسکای ترین می توانید طی تنها چند دقیقه به مرکز شهر دسترسی داشته باشید. ضمناً از فرودگاه بین المللی سووارنابومی با اتومبیل 45 دقیقه ای به هتل می رسید.

از جمله سایر امکانات اتاق های بزرگ آن دستگاه تهویه هوای مطبوع، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای، مینی بار، چای و قهوه ساز، حمام آب گرم، دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند. مهمانان می توانند غذاهای چینی و کانتونی بخورند یا به رستوران خانه شیشه ای بروند و آن جا به صورت انتخابی از منو یا بوفه نهار میل نمایند. در Swizzles نیز انواع نوشیدنی و اسنک های سبک سرو می گردد.

آدرس: 33/1 South Sathorn Road, Yanawa, Sathorn , Sathorn, 10120 بانکوک, Thailand

هتل پنینسولا بانکوک | The Peninsula بانکوک

پنینسولا یکی از لوکس ترین هتل های بانکوک در کنار رودخانه Chao Phraya است. امکانات اتاق های آن بسیار کامل است و اتاق ها چشم انداز زیبایی رو به رودخانه دارند. هتل برای افراد دارای معلولیت بسیار مناسب است و دارای استخر فضای باز و اینترنت بی سیم رایگان در تمام بخش ها می باشد.

فری های رایگان شما را در کم تر از 5 دقیقه به ایستگاه بی تی اس Saphan Taksin می رسانند. اتاق های آن دارای اتاق پرو، کاناپه، محوطه نشستن، کنترل پرده الکترونیکی، روشنایی اتوماتیک و تلویزیون کابلی و ماهوارهای صفحه تخت هستند. حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، وان حمام و دوش مجهز نیز برایشان در نظر گرفته شده و هر روز سبد میوه ای در اتاق گذاشته شده است.

از جمله امکانات آن ها اسپا، سونا، اتاق جلسات، صرافی، امکان کرایه ماشین، سرویس خشک شوی و چندین رستوران است.

آدرس: 333 Charoen Nakhon Rd, Khlong San, Khet Khlong San, Krung Thep Maha Nakhon 10600, Thailand

بانکوک ماریوت هتل د سوراونگسه | Hotel بانکوک Marriott Hotel The Surawongse

این مورد از هتل های بانکوک دارای استخر شنا فضای بازاست و تنها 1 کیلومتر از مناطق Patpong و Silom فاصله دارد. این هتل دارای مرکز تناسب اندام و اتاق های دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان است که هر کدام حمام خصوصی دارند. ایستگاه متروی Chong Nonsi BTS قطار هوایی تنها 900 متر با هتل فاصله دارد.

داخل آن ها محلی برای نشستن و استراحت کردن، تلویزیون های صفحه تخت، میز، قهوه ساز و بعضی از آن ها آشپزخانه و مایکروویو قرار داده شده است. رستوران فضای بسته آن انواع غذاهای بین المللی، تایلندی و چینی را طبخ می نماید. این جای یکی از بهترین محل های اقامت برای علاقه مندان به فرهنگ های محلی و دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل عمومی است.

آدرس: 262 Surawong road Si Phraya, Bang Rak, Bang Rak, 10500 بانکوک, Thailand

اکورا پرستیژ بانکوک | The Okura Prestige بانکوک

هتل اکورا پرستیژ بانکوک کنار ایستگاه قطار BTS قطار هوایی Ploenchit واقع شده و دارای اتاق های شیک همراه با اینترنت بی سیم رایگان و چشم اندازهای فوق العاده ای رو به شهر می باشد. این اقامت گاه پنج ستاره دارای یک مرکز آبگرم لوکس، یک استخر معلق در فضای باز و رستوران ژاپنی مشهور است. مسافران با 10 یا 15 دقیقه ماشین سواری به بهترین مراکز خرید شهر می رسند.

اتاق های آن به زیبایی دکور شده اند و در 26 طبقه قرار دارند. تمامی اتاق های مدرن دارای دستگاه تهویه هوای مطبوع و تلویزیون صفحه تخت، محل نشستن و مینی بار هستند. حمام های آن نیز دارای وان، سشوار و لوازم آرایش بهداشتی رایگانند.

مرکز بدنسازی، سونا، پذیرش 24 ساعته، امکان تبدیل ارز، خشکشویی، خدمات نگهداری از بچه ها، اتاق جلسات و محل مخصوص نگهداری از جمله امکانات آن هستند. این هتل را به علاقه مندان خرید لباس، خرید و شکم گردها پیشنهاد می کنیم. رستوران آسمان طبقه 24 آن انواع خوراکی های لذیذ را سرو می نماید.

آدرس: 57 Wireless Road, Lumpini, Pathumwan, Pathumwan, 10330 بانکوک, Thailand

بهترین هتل های بانکوک از بین هتل های 4 ستاره

این ا دی | Inn a day

این جا یکی از محل های اقامت برای مسافران به کشور تایلند است و دارای دستگاه تهویه هوای مطبوع، رستوران، اینترنت بی سیم رایگان و کارمندانی که به زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی صحبت می نمایند است. فاصله هتل تا فرودگاه سووارنابومی 29 کیلومتر است.

بالکن خصوصی، اتاق ها و سوییت های دارای تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، یخچال، حمام، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد. باغ و تراس این مورد از هتل های بانکوک بسیار دوست داشتنی است. مسافران می توانند از اتاق چمدان استفاده نمایند یا تورهای گردش در شهرشان را در لابی رزرو نمایند.

رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را برای مهمانان سرو می نماید.

آدرس: 57-61 Maharat Rd. Phrabrommaharatchawang, Phranakorn, 10200 بانکوک, Thailand

این ا دی | Inn a day

این جا یکی از محل های اقامت برای مسافران به کشور تایلند است و دارای دستگاه تهویه هوای مطبوع، رستوران، اینترنت بی سیم رایگان و کارمندانی که به زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی صحبت می نمایند است. فاصله هتل تا فرودگاه سووارنابومی 29 کیلومتر است.

بالکن خصوصی، اتاق ها و سوییت های دارای تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، یخچال، حمام، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد. باغ و تراس این مورد از هتل های بانکوک بسیار دوست داشتنی است. مسافران می توانند از اتاق چمدان استفاده نمایند یا تورهای گردش در شهرشان را در لابی رزرو نمایند.

رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را برای مهمانان سرو می نماید.

آدرس: 57-61 Maharat Rd. Phrabrommaharatchawang, Phranakorn, 10200 بانکوک, Thailand

ریوا سوریا بانکوک | Riva Surya بانکوک

این مورد از هتل های بانکوک در جاده زیبای Phra Arthit قرار گرفته است . اتاق های مدرن آن دارای دستگاه تهویه هوای مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق مینی بار، کتری برقی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و بعضی از آن ها بالکن مخصوص خودشان هستند.

کارمندان پذیرش شبانه روزی به مهمانان هتل پاسخ می دهند و خدمات خشکشویی پذیرفته می گردد. امکان رزرو تورهای گردش در شهر فراهم شده و اگر مسافران تایلند تمایل داشته باشند می توانند از پارکینگ رایگان خصوصی هتل استفاده نمایند. چشم انداز رستوران هتل رو به رودخانه و بسیار تماشایی و می توان بین نشستن در فضای باز یا داخل سالن آن یکی را انتخاب کرد تا انواع غذاهای تایلندی، آسیایی یا اروپایی را سفارش داد.

اگر تقاضا بدهید سرویس نظافت اتاق نیز روزانه انجام می گردد.

آدرس: 23 Phra Arthit Road, Pranakorn, 10200 بانکوک, Thailand

هتل اناجک بانکوک | Anajak بانکوک Hotel

اگر اقامت در این مورد از بهترین هتل های بانکوک را انتخاب کنید با چند دقیقه پیاده روی به ایستگاه بی تی اس Phayathai می رسید.از جمله امکانات آن دارا بودن اینترنت بی سیم رایگان پرسرعت، پارکینگ رایگان در صورت رزرو قبلی، استخر فضای باز و غذاهای لذیذی است که هر روز در رستوران هتل آماده می شوند.

هر اتاق آن به صورت مجزا دکور و طراحی شده و دارای محلی برای نشستن و استراحت کردن، تلویزیون های به روز، کتری برقی و دیگر تجهیزات لازم برای درست کردن چای و قهوه، حمام همراه با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و حوله می باشد. حوله تن پوش و گاو صندوق هم به مهمانان داده می گردد.

مرکز خرید محبوب پلاتینیوم فشن تنها ده دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد و با 15 دقیقه تاکسی سواری هم به سیام پاراگون دیگر مرکز خرید معروف شهر دسترسی خواهید داشت. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل 4 ستاره بانکوک Don Muang است که 40 دقیقه با تاکسی راه خواهد بود. این هتل انتخاب خوبی برای علاقه مندان به خرید لباس، خرید و شکم گردی در شهر است.

آدرس: 65/5 Phayathai Road (Soi Golit), Rajthewi, Pathumwan, 10400 بانکوک, Thailand

ولو هتل بانکوک | Volve Hotel بانکوک

این هتل در یکی از دسترس پذیر ترین محله های شهر بانکوک قرار گرفته است و با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه بی تی اس Thong Lo برسید. بهترین مراکز خرید، رستوران های محلی برای خوردن غذا و نوشیدنی های مردم این شهر نیز در فاصله کمی قرار گرفته اند و می توان با چند دقیقه قدم زدن به آن ها دسترسی داشت. چشم انداز زیبای هتل به باغ های اطراف نیز تماشایی است و غذاهای محلی در رستوران خود هتل هم سرو می گردد.

تمامی اتاق های مجموعه دارای دستگاه تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت متصل به شبکه های ماهواره ای، مینی باری با محتویات با دقت انتخاب شده می باشد. بعضی از اتاق ها هم محلی برای استراحت کردن و نشستن مهمانان دارند. کتری برقی، سشوار و حمام و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان از دیگر امکانات اتاق ها هستند.

کارمندان مهربان هتل با رفتار محبت آمیز خود همواره آماده دادن نظرات و هدایت خود برای بازدید از جاذبه های شهر به مهمانان هتل هستند. از جمله جاذبه های نزدیک آن باید به مرکز خرید امپریوم در فاصله 10 دقیقه ای و بازار محله W در 12 دقیقه ای اشاره نمود. فرودگاه بین المللی سووارنابومی نیز 23 دقیقه با هتل فاصله دارد.

آدرس: 26/1 سوخومویت Soi 53, Klongtan Nua, Wattana, Wattana, 10110 بانکوک, Thailand

بهترین هتل های بانکوک از بین هتل های 3 ستاره

بانکوک ساران پشتال | بانکوک Saran Poshtel

هتل ساران پشتال بانکوک 1.2 کیلومتر با جاده زیبای خائو سان فاصله دارد. چشم انداز آن رو به شهر است و دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و سیستم خرید بلیط برای کنسرت و نمایش های هنری شهر است. در هتل صبحانه آمریکایی به صورت سفارشی از منو سرو می گردد. موزه ملی بانکوک 2.5 کیلومتر، کاخ Dusit 2.5 کیلومتر و نزدیک ترین فرودگاه بین المللی Don Mueang 27 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

ساعت تحویل اتاق ها 14 بعد از ظهر است و تا ساعت 11:30 ظهر فرصت دارید که اتاقتان را تحویل دهید.

آدرس: 11/1 Soi Samsen 3 Samsen Road, Wat Samphraya, Phranakhon, 10200 بانکوک, Thailand

اولد کپیتال بایک این | Old Capital Bike Inn

این هتل 3 ستاره شهر بانکوک تورهای رایگان دوچرخه سواری در ساعات مختلف شبانه روز برای گردش در شهر برگزار می نماید. اتاق های قدیمی و کلاسیک آن دارای انواع تزیینات و نقاشی های کشیده شده با دست هستند و دسترسی به اینترنت بی سیم در تمام قسمت های هتل رایگان است.

این مورد از هتل های بانکوک پیاده تنها 15 دقیقه با یخابان معروف خائو سان فاصله دارد، با 5 دقیقه پیاده روی نیز به Golden Mountain و Pann Fah Pier خواهید رسید. اتاق های هتل دارای دستگاه تهویه هوا، تلویزیون متصل به ماهواره و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان هستند. پذیرش آن 24 ساعته انجام می گردد و مهمانان می توانند ساعت بین تحویل اتاق و زمان پروازشان چمدان را در اتاق مخصوصش بگذارند.

کافه هتل قهوه تازه رست شده سرو می نماید و اگر مهمانان تمایل داشته باشند صبحانه شان به اتاق آورده می گردد. با چند دقیقه قدم زدن هم به رستوران های نزدیک هتل خواهید رسید.

آدرس: 609 Pra Sumen Road, Pra Nakhon, بانکوک, 10200 بانکوک, Thailand

در آخر پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به بانکوک و کشور تایلند را دارید اطلاعات بیشتر را در راهنمای سفر به بانکوک کسب کنید. در این مطلب اطلاعات مورد احتیاج شما درباره موقعیت جغرافیایی شهر، متخصری از تاریخ، اطلاعات کلی، آب و هوا، هزینه اقامت، هزینه خورد و خوراک، هزینه خورد و خوراک، هزینه حمل و نقل، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و بایدها و نبایدها گفته شده است.

آیا تا به حال در این هتل ها اقامت داشته اید؟ اگر جوابتان مثبت است نظرتان را با ما در میان بگذارید یا هتل های پیشنهادی خود را کامنت بگذارید.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 329

به "معرفی بهترین هتل های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید