معرفی هتل 3 ستاره منهتن در بانکوک

به گزارش تور یونان ارزان، هتل منهتن بانکوک | Hotel Manhattan

اقامتگاه 3 ستاره منهتن، در منطقه سوخومویت بانکوک واقع شده و دارای امکاناتی چون استخر و رستوران است. از هتل منهتن بانکوک تنها 300 متر تا ایستگاه قطار هوایی بانکوک فاصله دارید و مرکز خرید BMK هم تنها 3 کیلومتر از هتل دورتر است. خبرنگاران در ادامه برای شما تمام ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل منهتن بانکوک Hotel Manhattan بانکوک را معرفی نموده است و فاصله جاذبه های شهر تا این اقامتگاه را بیان نموده است.

معرفی هتل 3 ستاره منهتن در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خدمات رفاهی هتل منهتن بانکوک

در این هتل، خدمات نگهداری از بچه ها انجام می گیرد و خانواده ها می توانند با هزینه مجزایی از آن استفاده نمایند. در صورت احتیاج به خشکشویی و اتوشویی هم می توانید با پرداخت مبلغ جداگانه ای، از این سرویس های شست و شو بهره ببرید. بخش پذیرش هتل، دارای یک صندوق امانات است و کارمندان میز پذیرش، اتاق ها را بدون معطلی تحویل می دهند و 24 ساعته در خدمت شما هستند.

هتل منهتن بانکوک برای شما سرویس حمل و نقل به جاذبه ها را با دریافت مبلغی، ارائه می دهد. در اینجا همچنین یک راهنمای گردشگری کار می نماید که اطلاعات خوبی را از شهر به شما خواهد داد. خدمات تور و بلیط نیز در بخش پذیرش انجام می گیرد. متاسفانه در هتل پارکینگی موجود نمی باشد و سیگار کشیدن به جز در اتاق های مخصوص ممنوع است.

یک کافی نت کوچک، مرکز برگزاری همایش و اتاق های کنفرانس برای سفرهای کاری تهیه شده است. فروشگاه، اجاره ماشین، استند سوغاتی و آسانسور از دیگر امکانات هتل می باشد. کارمندان این هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 14:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل منهتن بانکوک

برای شنا به استخر روباز هتل بروید و یا اگر می خواهید کمی ورزش کنید، باشگاه بدنسازی هتل برای شما مناسب است. همچنین در صورتی تمایل، می توانید از خدمات تور هتل هم بهره ببرید.

رستوران هتل که به نام کافی شاپ برادوی (Broadway Coffeshop) شناخته می گردد، متخصص طبخ غذاهای بین المللی است و شما می توانید برای هر سه وعده غذایی از آن بهره ببرید. این رستوران 24 ساعته باز است.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان بی سیم، تلفن و تلویزیون صفحه تخت بهره ببرید. سرویس حمام اتاق ها، دارای ترکیب دوش و وان می باشد و برای شما لوازم آرایشی-بهداشتی کاملی مانند شامپو، صابون، سشوار و حوله لباسی تهیه شده است. در صورت درخواست برای شما یک تخت نوزاد رایگان آورده می گردد و اگر تخت بزرگسال اضافه می خواهید، با پرداخت هزینه مجزایی برای شما فراهم خواهد شد.

تلفن، دمپایی، میز کار، تهویه هوا و یخچال از دیگر لوازم موجود در اتاق هاست. برای نگهداری وسایل با ارزشتان می توانید از گاوصندوق دیجیتالی داخل اتاق استفاده نمایید. در بعضی از اتاق ها، تجهیزات دم کردن قهوه و چای هم موجود است. سرویس پذیرایی در اتاق این هتل، 24 ساعته صورت می گیرد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سوپریور: این اتاق ها دارای یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره هستند، 28 متر مربع فضا دارند و منظره شهر از داخل آن ها تعیین است.
  • اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها دو تخت تک نفره یا یک تخت دونفره و دید شهر را دارند. 28 متر هم فضای این هاست.
  • اتاق دلوکس: مساحت آن ها 34 متر است که می توانند یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره داشته باشند. دید شهر هم در این اتاق ها وجود دارد.

فاصله هتل با جاذبه های بانکوک

  • گوویت گاردن: تا این ایستگاه که 100 متر با شما فاصله دارد، تنها 1 دقیقه پیاده روی دارید.
  • شهر کره ای: 100 متر از شما دورتر است که پیاده روی تا آنجا 1 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید ترمینال 21: 300 متر از شما دورتر است که پیاده، 4 دقیقه ای می رسید.
  • محله سوخومویت سوی 11: هتل منهتن بانکوک با این جاذبه تقریبا 400 متر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید تقریبا 5 دقیقه ای به آنجا می رسید و پیاده 8 دقیقه طول می کشد.
  • موزه کامتینگ هاوس: 1 دقیقه با تاکسی می توانید جهت 300 متری آن را طی کنید. پیاده هم 10 دقیقه در راه هستید.
  • کلیسای واتانا: 400 متر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، 3 دقیقه و پیاده 7 دقیقه برای رفتن به آنجا زمان احتیاج دارید.
  • سفارت مرکزی: 4 کیلومتر از هتل دورتر است. با اتوبوس 17 دقیقه بعد به آنجا می رسید. اگر تاکسی بگیرید 14 دقیقه و پیاده 20 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید سیام سنتر: 4 کیلومتر مسافت این فروشگاه را می توانید با تاکسی 20 دقیقه ای، طی کنید. با اتوبوس هم حدودا 20 دقیقه راه خواهید بود.
  • بنای مذهبی کوه طلایی (وات ساکت): 8 کیلومتر با شما فاصله دارد. با اتوبوس 50 دقیقه و با تاکسی 30 دقیقه بعد این جاذبه را خواهید دید.
  • بانکوک سیتی پیلار: 1 با شما فاصله دارد. تاکسی شما را بعد از 35 دقیقه به این جاذبه می رساند. اگر ترجیح می دهید با اتوبوس به اینجا بروید، حدودا 1 ساعت را باید در نظر بگیرید.
  • کاخ بزرگ: 2 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 32 دقیقه برای رسیدن به آن موقع احتیاج دارید. اتوبوس شما را 1 ساعت و 4 دقیقه ای می رساند.
  • وات آرون: تا اینجا 7.6 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی بعد از 40 دقیقه خواهید رسید. اتوبوس هم شما را بعد از 1 ساعت و 22 دقیقه خواهد رساند.
  • بازار چاتوچاک: از هتل منهتن بانکوک 8 کیلومتر فاصله تا این مرکز خرید است. اگر تاکسی را انتخاب کنید، 25 دقیقه ای و اگر با دیگر وسایل حمل و نقل عمومی بروید بین 40 تا 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • خیابان خائوسان: 10 کیلومتر از شما دورتر است. تاکسی 35 دقیقه ای و اتوبوس 55 دقیقه بعد شما را می رسانند.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابومی: تا این فرودگاه حدود 4 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی 36 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با متروی شهری بروید، 50 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل منهتن بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بانکوک 10110، واتانا، کلونگتوی، جاده 15 سوخومویت

13 سوخومویت 15 Rd.,Klongtoey-Nua,Wattana, Wattana, 10110 بانکوک, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 558

به "معرفی هتل 3 ستاره منهتن در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره منهتن در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید