میلان 3 - 2 لاتزیو؛ بازگشت به صدر، دقیقه 92

به گزارش تور یونان ارزان، میلان در ورزشگاه سن سیرو 2-3 مقابل لاتزیو به پیروزی رسید.

میلان 3 - 2 لاتزیو؛ بازگشت به صدر، دقیقه 92

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان در شبی که در دقایق ابتدایی دو بار پیروز به باز کردن دروازه لاتزیو شده بود، این رجحان را از دست داد و در نهایت با گل دقیقه 92 تئو هرناندز پیروز به کسب پیروزی شد تا دوباره صدرنشین سری آ لقب گیرد.

میلان بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه پنجم و روی پاس آنته ربیچ بود که فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه هاکان از بالای دروازه لاتزیو به بیرون رفت.

اما در دقیقه 10 میلان به گل رسید. روی ارسال کرنر از سمت چپ و از سوی هاکان چالهان اوغلو بود که آنته ربیچ با پروازی بلند پیروز شد به زیبایی دروازه لاتزیو را باز کند.

اما در دقیقه 16 بود که ضربه آنته ربیچ در محوطه لاتزیو به دست پاتریک برخورد کرد تا میلان صاحب یک ضربه پنالتی گردد و هاکان چالهان اوغلو دروازه لاتزیو را برای دومین بار باز کرد.

اما در دقیقه 25 این بار لاتزیو صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه چیرو ایموبیله به زیبایی توسط جیجی دوناروما مهار شد، اما در ریباند لوییس آلبرتو با یک ضربه سر دقیق اختلاف را به حداقل رساند.

در ادامه لاتزیو می توانست در دقایق پایانی نیمه اول به گل تساوی دست پیدا کند، اما واکنش خوب دوناروما روی ضربه ایموبیله مانع رخ دادن این اتفاق گشته و میلان با رجحان 1-2 راهی رختکن شد.

در همان اوایل نیمه دوم بود که ضربه چالهان اوغلو از سمت چپ با فاصله ای میلیمتری از روی سر السیو رومانیولی رد شد و این فرصت از دست داد. در دقیقه 54 چیرو ایموبیله در پشت محوطه میلان و با چرخشی تماشایی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم او در اختیار دوناروما نهاده شد.

اما در دقیقه 60 لاتزیو به گل تساوی دست یافت. پاس هوایی سرگی ساویچ در گوشه سمت چپ محوطه به ایموبیله رسید و او با ضربه ای والی و دقیق به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد.

در دقیقه 70 این بار لوییس آلبرتو شانس خود را برای باز کردن دروازه میلان امتحان کرد، اما ضربه او خیلی محکم نبود و در اختیار جیجی دوناروما نهاده شد.

در دقیقه 85 ربیچ تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت، اما ضربه زمینی او توسط پپ رینا مهار شد. در اواخر بازی میلان فاصله ای تا زدن گل رجحان نداشت، اما آنته ربیچ در موقعیتی تک به تک ضعیف عمل کرد و ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.

اما در دقیقه 92 تئو هرناندز با یک ضربه سر دقیق روی ارسال کرنر چالهان اوغلو دروازه لاتزیو را باز کرد و میلان با نتیجه 2-3 به پیروزی دست یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1408

به "میلان 3 - 2 لاتزیو؛ بازگشت به صدر، دقیقه 92" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان 3 - 2 لاتزیو؛ بازگشت به صدر، دقیقه 92"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید