تور ارزان اروپا: ناتوانی کمیسیون اروپا در پرداخت یاری های اقتصادی وعده داده شده به منطقه ها سیل زده

به گزارش تور یونان ارزان، کمیسیون اروپایی در نامه ای از کسری بودجه صندوق یاری به بلایای طبیعی اتحادیه اروپا و خالی شدن آن خبر داده و اعتراف کرد که نمی تواند یاری های اقتصادی وعده داده شده به منطقه ها سیل زده اروپایی را پرداخت کند.

تور ارزان اروپا: ناتوانی کمیسیون اروپا در پرداخت یاری های اقتصادی وعده داده شده به منطقه ها سیل زده

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، بعد از فاجعه سیلی که اخیرا در بعضی کشورهای اروپایی رخ داد اتحادیه اروپا وعده یاری های میلیونی به منطقه ها سیل زده را داد.

حالا کمیسیون اروپایی اعلام نموده که کفگیرش به ته دیگ خورده و نمی تواند یاری های اقتصادی وعده داده شده به منطقه ها سیل زده در آلمان و دیگر کشورها را طبق اعلام قبلی پرداخت کند.

در نامه اورزو لا ون در لاین، رئیس کمیسیون اروپایی به راسموس آندرسن، نماینده سبزها در اتحادیه اروپا آمده است که تقریبا تمام بودجه موجود برای بلایای طبیعی در امسال کاملا به درخواست های اجرا شده در 12 ماه گذشته اختصاص یافته است.

فون در لاین، در این نوشته از شرایط نامناسب و نارضایت بخش برای اتحادیه اروپا و شهروندانش سخن گفته است. در این نوشته آمده است: با توجه به فراوانی روزافزون و نیروی مخرب بلایای طبیعی پرداخت بدهی ها در امسال یک چالش است؛ برای ارائه یاری های میلیونی که به سرعت وعده داده شده است مسائلی وجود دارد. فون در لاین بحران کرونا را هم تشدید کننده اوضاع دانست.

فون در لاین بعلاوه به این مسئله اشاره نمود که سقف سالانه بودجه اتحادیه اروپا برای یاری های همبستگی و اضطراری حدود 1.2 میلیارد یورو است. وی در عین حال وعده داد تا همه امکانات برای یاری به منطقه ها سیل زده در اروپا را مورد آنالیز قرار دهد.

آندرسن از این اظهارات کمیسیون اروپایی شوکه و حیرت زده شده و گفت: اگر یک کشور عضو اتحادیه اروپا از بلایای طبیعی ضربه سختی ببیند همبستگی سایر کشورها باید امری بدیهی باشد. این کارشناس بودجه ای اتحادیه اروپا چنین شرایطی را غیر قابل تحمل نامید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1863

به "تور ارزان اروپا: ناتوانی کمیسیون اروپا در پرداخت یاری های اقتصادی وعده داده شده به منطقه ها سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: ناتوانی کمیسیون اروپا در پرداخت یاری های اقتصادی وعده داده شده به منطقه ها سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید