نانوفناوری ضدجعل به یاری کنفدراسیون جهانی بیس بال می آید

به گزارش تور یونان ارزان، یک شرکت نوآور که فناوری پتنت شده ضدجعل مبتنی بر نانواپتیک دارد، برای یاری به مقابله با جعل نام های تجاری در کنفدراسیون جهانی بیس بال، قرارداد همکاری با این کنفدراسیون منعقد کرد.

نانوفناوری ضدجعل به یاری کنفدراسیون جهانی بیس بال می آید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، نانوتک سکیوریتی (Nanotech Security) یکی از شرکت های نوآور و پیشرو در فراوری ساختار های اپتیکی نانویی و مواد تغییردهنده رنگ است که فناوری این شرکت در اسکناس ها و اوراق بهادار استفاده می گردد.

نانوتک سکیوریتی از امضاء قرارداد حفاظت از نام تجاری با کنفدراسیون جهانی بیس بال اطلاع داد. این شرکت تامین نماینده انحصاری محصولات حافظت از نام های تجاری و محصولات امنیتی در کنفدراسیون جهانی بیس بال است. این کنفدراسیون توسط کمیته بین المللی المپیک با 138 کشور عضو از آسیا، آفریقا، آمریکا، اروپا و اقیانوسیه انتخاب می گردد و بیش از 65 میلیون ورزشکار و 150 میلیون طرفدار را به خود جذب می نماید.

براساس توافق نامه سه ساله، نانوتک برای محافظت از کالا های فراوریی، توزیع شده یا فروخته شده با مجوز کنفدراسیون بیس بال، برچسب تایید هویت محافظت از نام تجاری تهیه می نماید.

این شرکت در آوریل سال 2019 با رونمایی از دو محصول جدید خود به نام داینامیک پویتریت (Dynamic Portrait™) و لایولوگو (LiveLogo™) وارد بازار حافظت از نام تجاری شد. این محصولات جدید تصاویری با اطمینان بالا و قدرت تفکیکی فراتر از آنچه که با تجهیزات معمولی می توان به آن رسید، را برای جلوگیری از جعل نام تجاری ایجاد می نمایند.

Dynamic Portrait برچسب امنیتی برای کنفدراسیون بیس بال ایجاد می نماید که حاوی یک آرم با کیفیت بالا و رنگارنگ است که در زوایای دید مختلف روشن و خاموش می گردد تا صحت کالا اثبات گردد. با استفاده از مهندسی معکوس نمی توان چنین جلوه بصری را جعل کرد و تنها با استفاده از فناوری پتنت شده نانویی که به صورت انحصاری در اختیار نانوتک است، امکان ایجاد این الگو ها وجود دارد.

تری بولک، مدیرعامل شرکت نانوتک می گوید: ما مشتاقانه منتظر ارائه راهکار های محافظت از نام های تجاری برای کنفدراسیون بیس بال هستیم. این راهکار ها با استفاده از پلت فورم فناوری نانواپتیک ارائه می شوند. محافظت از نام تجاری ستون اساسی در راهبرد رشد ما و یک کاربرد عالی برای فناوری ما است. مشتاقانه منتظر گسترش حضور خود در این بخش هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 827

به "نانوفناوری ضدجعل به یاری کنفدراسیون جهانی بیس بال می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانوفناوری ضدجعل به یاری کنفدراسیون جهانی بیس بال می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید