نرده بالکن و تراس را چطور انتخاب نموده و تزیین کنیم؟

به گزارش تور یونان ارزان، نرده بالکن موردی است که اولین قسمت مجذوب نماینده ساختمان است که در طرح و مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند. خیلی از افراد نسبت به نرده کشی بالکن توجه کافی ندارند و پس از مدتی متوجه می شوند که اصلا مناسب خانه آنها نیست. بعضی دیگر هم تنها به فکر ساخت بالکن نرده ای هستند بدون اینکه به سبک دکوراسیون منزل و متریال مناسب برای آن توجه نمایند. در این مطلب خواهید دید که با توجه کردن به نرده بالکن تا چه مقدار می توانید زیبایی ساختمان خود را بیشتر کنید. در ادامه با انواع نرده جلوی بالکن و نکات انتخاب هر کدام براساس سبک دکوراسیون داخلی منزل خود آشنا خواهید شد.

نرده بالکن و تراس را چطور انتخاب نموده و تزیین کنیم؟

نرده بالکن در انواع مختلف متناسب با سبک دکوراسیون

نرده برای بالکن منز مدل ها و طرح های مختلف دارد که اگر بدانید کدام طرح و مدل برای منزل شما مناسبتر است تراس و بالکن بسیار زیبایی خواهید داشت.

نرده بالکن استیل یکی از برترین مدل های نرده جلوی بالکن است که با آلیاژهای مختلف ساخته می گردد. اگر میخواهید برای همواره با زنگ زدگی و خراب شدن رنگ سرامیک و سنگ بخاطر خوردگی نرده های بالکن و تراس خداحافظی کنید، نرده استیل برترین گزینه است. البته دقت کنید که این مدل نرده بالکن مدرن است پس برای ساختمان هایی با سبک مدرن و لوکس بسیار مناسب می باشد.

نرده بالکن فرفورژه یا گل نرده یکی از انواع مدل های نرده بالکن فلزی است که از جنس آهن، استیل یا فولاد ساخته می گردد. این مدل برای کسانی مناسب است که تزیینات نمای بسیار زیبایی دارند و باید نرده دور بالکن زیبا و طرح داری هم داشته باشند. البته استفاده از این نرده ها برای همه مسئله ای ندارد اما تناسب بهتر باعث زیبایی بیشتر منزل خواهد شد.

نرده بالکن فلزی یا نرده بالکن آهنی از قدیم تا به امروز مد بوده و هست چرا که می توانید برحسب سلیقه خود تغییرات زیادی در آنها ایجاد کنید. نرده بالکن فلزی را می توان رنگ آمیزی کرد در حالی که سایر نرده ها مثل فرفورژه به همان رنگ طبیعی مشکی خود استفاده می شوند و نرده های استیل و چوبی هم رنگ ثابت دارند. ضخامت و ارتفاع نرده تراس بالکن از جنس فلزی یا آهنی قابل تغییر است و تنها عامل محدودیت، قیمت آن است. برای پوشش نرده بالکن آهنی می توانید از ضد زنگ بهره ببرید و هر سال آن را تمدید نمایید.

نرده بالکن سنگی از جنس سنگ طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند که اگر می خواهید فقط یکبار نرده برای بالکن نصب کنید و تا سالیان طولانی ثابت باقی بماند، از جنس سنگ مصنوعی انتخاب کنید چون دوام بیشتری دارد. در ضمن این نوع نرده بالکن اپارتمان طرح و نقش های متنوع تری دارند و قیمت آنها هم پایینتر است. از این مدل نرده بالکن برای ساختمان های با سبک کلاسیک و سلطنتی استفاده می نمایند تا تناسب پیدا کند.

نرده چوبی بالکن یکی از زیباترین و صمیمی ترین مدل های نرده حفاظ بالکن محسوب می گردد. بسته به جنس چوب ساخته شده قیمت متفاوتی دارند. نرده بالکن چوبی به تنهایی بسیار زیباست و اگر سبک دکوراسیون منزل شما از نوع کلاسیک و مدرن است حتما به فکر این نوع نرده ها باشید. نگران بارندگی نباشید چون روکش محافظ بسیار مقاوم دارند. توصیه می کنیم برای اینکه نرده بالکن شیک و زیباتری داشته باشید از گیاهان رونده مثل پیچک با گلدان های چوبی بهره ببرید و با یک ریسه لامپ زیبا شبیه برگ در شب زیبایی منزلتان را چندین برابر کنید.

نرده بالکن شیشه ای که گاهی اوقات به فرم خاص با هدف ساخت جان پناه هم طراحی می گردد امروزه بسیار مد شده که برای مطالعه بیشتر به مطلب جان پناه مراجعه کنید. اگر در پی نرده بالکن نو با امکان حفظ حریم شخصی و امنیت خودتان دارید، نرده بالکن شیشه از نوع مات و ضد ضربه برترین گزینه است. این مدل نرده بالکن نو را برای ساختمان های با سبک مدرن و یا لاکچری توصیه می کنیم.

نرده بتنی بالکن برای کسانی مناسب است که نمای سیمانی دارند و یا نمای خانه آنها سنگی است ولی حوصله چندانی برای تمیز کردن و نگهداری مدل های مختلف نرده بالکن ساختمان خود ندارند و قصد هم ندارند زیاد هزینه نمایند. البته دقت داشته باشید که این نوع نرده ها مقاومت بسیار بالایی دارند ولی طرح آنها به شکلی است که حریم خصوصی چندان رعایت نمی گردد و به همین علت بیشتر افراد به اسم نرده بالکن ویلا نصب می نمایند.

نکاتی برای زیباتر شدن مدل نرده بالکن نو ساختمان

طرح نرده بالکن شما هر چه که باشد آن را ساده رها نکنید. تراس و بالکن شما هر چقدر زیباتر طراحی و تزیین شده باشد قطعا حس بهتری به داخل منزل منتقل خواهد نمود. برای تزیین نرده بالکن ایده های زیادی وجود دارد:

رنگ نرده بالکن را متناسب با فضای داخلی منزل یا نمای ساختمان انتخاب کنید؛

نرده بالکن زیبای منزل را متنوع و خلاقانه سفارش دهید به اسم مثال از طرح های پیچیده بهره ببرید و یا اگر در پی طرح های خاص هستید، فرفورژه بهتر از بقیه است؛

استفاده از گل روی نرده بالکن ایده جالبی است که باعث زیباتر شدن نرده های ساختمان می گردد ضمن اینکه بستر خوبی هم برای رشد گیاهانی مثل پیچک می باشد؛

نرده بالکن بلند برای مواقعی که حریم خصوصی برایتان اهمیت زیادی دارد بسیار مهم است؛

نرده بالکن ساده بدون طرح و مدل یا تزیینات خاص برای نمای سیمانی منزل گزینه بهتری است.

منبع: اتاق
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1851

به "نرده بالکن و تراس را چطور انتخاب نموده و تزیین کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرده بالکن و تراس را چطور انتخاب نموده و تزیین کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید