نظام بانکی حداکثر همراهی را با فعالان گردشگری خواهد نمود

به گزارش تور یونان ارزان، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با انتشار یاداشتی در صفحه اینستاگرام، نوشت: امروز (16 فروردین 98) به همراه معاون اول رییس جمهوری، در جلسه فعالان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شرکت کردم. مسوولان بخش های مختلف و نیز رییسان اتحادیه های صنفی مسائل و مسائل ناشی از شیوع کرونا در اوج فعالیت هایشان را تشریح کردند.

نظام بانکی حداکثر همراهی را با فعالان گردشگری خواهد نمود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

رئیس کل بانک مرکزی اضافه نمود: هتل ها، مراکز گردشگری، صنایع دستی و دفاتر مسافرتی، اوج فعالیت و بهره برداری از سرمایه گذاری و تدارکاتشان ایام عید است که به طور کامل متوقف شدند.

وی ادامه داد: در خصوص تعویق اقساط تسهیلاتشان و نیز دوره تنفس تسهیلات جدیدی که برای جلوگیری از آسیب بیشتر و حفظ اشتغالشان قرار است بگیرند پیشنهاداتی داشتند که قابل توجه بود.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: این نکته را تاکید کردم مهمترین لطمه و آسیب این ویروس دریافت جان بسیاری از هموطنان است که آثار اقتصادی، در مقایسه با آن ضایعات تأسف بار، اهمیت بسیار کمتری دارد.

همتی اضافه نمود: البته آثار اقتصادی و اقتصادی آن نیز مهم است ولی با توجه به مسائل جدی بودجه ای دولت به خاطر فشار تحریم ها اینکه فکر کنیم همه آسیب های وارده قابل جبران باشد، مقدور نیست.

وی افزود: اما این اطمینان را دادم که نظام بانکی حداکثر همراهی و یاری را به فعالان گردشگری خواهد نمود. چراکه رونق گیری فعالیت این بخش از خدمات، منوط به برگشت شرایط کاملاً عادی از نظر ریشه کنی ویروس است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1005

به "نظام بانکی حداکثر همراهی را با فعالان گردشگری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام بانکی حداکثر همراهی را با فعالان گردشگری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید