نفرات برتر مسابقه مجازی چابک ترین دانشجوی کشور معرفی شدند

به گزارش تور یونان ارزان، مرحله نهایی مسابقات مجازی چابک ترین دانشجوی کشور با شناخت نفرات برتر در دو بخش دختران و پسران به انتها رسید.

نفرات برتر مسابقه مجازی چابک ترین دانشجوی کشور معرفی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مرحله مسابقات چابکترین دانشجوی کشور به صورت مجازی در دو بخش دختران و پسران به میزبانی هیآت ورزش های دانشگاهی استان زنجان برگزار گردید.

بنا براین گزارش پس از اتمام دور اول مسابقات بین سه نفر برتر به صورت آنلاین در سه آیتم پلانک، درازونشست، شنا روی زمین مسابقه برگزار که در نهایت نفرات زیر مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش پسران:

محمد امینی از دانشگاه سراسری زنجان اول شد، حیدرعلی اشراقی از دانشگاه سراسری کاشان دوم و وحید حمزه لو از دانشگاه علوم پزشکی زنجان در صندلی سوم ایستاد.

در بخش دختران:

هانیه محتشمی پور از دانشگاه شهید بهشتی تهران، مهلا قانعی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و فاطمه محتشمی پور از دانشگاه علوم پزشکی زنجان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1209

به "نفرات برتر مسابقه مجازی چابک ترین دانشجوی کشور معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر مسابقه مجازی چابک ترین دانشجوی کشور معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید