همدان میزبان سمینار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فن آوری

به گزارش تور یونان ارزان، سمینار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فن آوری از 21 تا 23 آبان ماه امسال در همدان برگزار خواهد شد.

همدان میزبان سمینار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فن آوری

در حاشیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته سازمان دنیای دنیاگردی (14 تا 12 نوامبر 2018) سمینار بین المللی بهره گیری دنیاگردی فرهنگی از نوآوری و فن آوری در همدان برگزار خواهد شد.

این سمینار دارای سه پنل است، آنالیز اینکه چگونه می توان پایداری، سودآوری و رقابت پذیری بلندمدت محصولات دنیاگردی فرهنگی را به وسیله داده های بزرگ، الگوهای بازرگانی نوآورانه، خدمات دیجیتالی و بازاریابی و دیگر فن آ وری های تازه حفظ نمایند.

پنل اصلی، این موضوع را مورد آنالیز قرار می دهد که چگونه نوآوری و فن آ وری فرصت های تازهی را برای ایجاد انگیزه بازیگران تازه جهت ورود به بخش دنیاگردی فرهنگی فراهم می نماید.

از هر 10 دنیاگرد، چهار دنیاگرد بر اساس برآوردها مقصد خود را بر اساس جاذبه های فرهنگی انتخاب می نمایند. در این کنفرانس آنالیز می گردد که چگونه انتخاب مقصد به طور فزاینده ای موجب ایجاد انگیزه به وسیله عوامل نامحسوسی مانند فرهنگ، تاریخ، سنت ها و فضای محل، یا ارتباط آن مقصد با شخصیت ها، ایده ها و رویدادها می گردد.

همدان، به عنوان میزبان، که به لحاظ تاریخی به دانشمندان و شاعران معروف ایران معروفیت دارد، امروزه به خاطر میراث غنی صنایع دستی خود، یعنی سفال شناخته شده است.

در سال 2016 در شورای دنیای صنایع دستی، شهر کوچک لالجین در استان همدان به عنوان مرکز دنیای سفال مشخص شده است. ضمن آن که به علیصدر، بزرگترین غار آبی دنیا، اشاره نمود که یکی دیگر از جاذبه های دنیاگردی مشهور این شهر می با شد.

این سمینار به طور مشترک به وسیله سازمان دنیای دنیاگردی (UNWTO)، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و دنیاگردی ایران و شرکت دنیاگردی علیصدر در کنار چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته سازمان دنیای دنیاگردی برگزار می گردد.

منبع: کجارو / ایلنا
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2143

به "همدان میزبان سمینار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فن آوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان میزبان سمینار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فن آوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید