همکاری شبکه تبادل فناوری D8 با کنگره سلامت کشورهای اسلامی

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، دومین رویداد بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استارت آپ های سلامت و گردشگری سلامت TSTARS با حضور فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت داخلی و بین المللی برگزار گشت.

همکاری شبکه تبادل فناوری D8 با کنگره سلامت کشورهای اسلامی

در این رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری حوزه سلامت و گردشگری کشور اسلامی برای مشارکت و همکاری های آینده و هم افزایی بین کشورهای عضو اعلام می شود.

میلاد صدرخانلو قائم مقام دبیر شبکه D8-TTEN در این رویداد گفت: ما در شبکه انتقال و تبادل فناوری دی هشت در تلاش هستیم که از همه ظرفیت ها برای هم افزایی با سایر نهادهای مشابه که در راستای بهبود شرایط اقتصادی و توسعه استفاده از ظرفیت های فناوری در کشورهای اسلامی تلاش می کنند، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: کنگره سلامت کشورهای اسلامی از جمله نهادهایی است که امروز تفاهم همکاری شبکه تبادل و انتقال فناوری دی 8 با آن انجام می شود. مهمترین برنامه ما معرفی شبکه انتقال و تبادل فناوری دی 8 به مهمانان کنگره و ایجاد همکاری ها و هم افزایی های آینده است تا با استفاده از این همکاری ها ظرفیت های بالقوه بسکمک بالفعل شوند.

صدرخانلو با معرفی ظرفیت های بالای این شبکه و اعلام آمادگی آن برای همکاری با تمام نهادهای مشابه در کشور های اسلامی اضافه نمود: این هشت کشور اسلامی بخش قابل توجهی از جمعیت جهان را به خود اختصاص داده اند. همچنین گستردگی قابل توجهی از غرب آفریقا تا شرق آسیا دارند. ظرفیت های بسیار بالایی در این هشت کشور وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها با کمک فناوری به توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم کمک کرد.

قائم مقام دبیر شبکه D8-TTEN گفت: شبکه تبادل و انتقال فناوری دی 8 به عنوان یکی از نهادهای رسمی و بین المللی موجود در این هشت کشور، متولی این امر شده تا بتواند به کمک فناوری در شرایط زندگی مردم در این هشت کشور تحولات مفیدی ایجاد کند.

صدرخانلو ادامه داد: این شبکه با استفاده از برنامه هایی که با کمک فناوری طراحی کرده سعی در رشد تبادل و انتقال فناوری و هم افزایی بین این 8 کشور در راستای توسعه همه جانبه داشته است و برگترین نقش این شبکه در خصوص توسعه فناوری های این کشورهاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1963

به "همکاری شبکه تبادل فناوری D8 با کنگره سلامت کشورهای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری شبکه تبادل فناوری D8 با کنگره سلامت کشورهای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید