هیئت 10 نفره مجلس ایتالیا شنبه آینده به ایران می آید

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: مشاور امور بین الملل رئیس مجلس از سفر یک هیئت پارلمانی 10 نفره از کشور ایتالیا به ایران اطلاع داد و گفت: قرار است این هیئت پارلمانی در روز شنبه هفته آینده وارد تهران گردد.

هیئت 10 نفره مجلس ایتالیا شنبه آینده به ایران می آید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مجلسی خبرنگاران از سفر یک هیئت مجلسی از ایتالیا به ایران اطلاع داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است یک هیئت مجلسی 10 نفره متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس ایتالیا شنبه هفته آینده، 13 اردیبهشت و به ریاست روزاتو وارد تهران می گردد.

وی اضافه نمود: میزبانی هیئت مجلسی ایتالیا را جواد هروی رئیس گروه دوستی مجلسی ایران و ایتالیا بر عهده دارد.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس در ادامه گفت: قرار است هیئت مجلسی ایتالیایی در مدت اقامتشان با مقامات سیاسی و مجلسی کشورمان پیرامون گسترش روابط دوجانبه سیاسی و مجلسی دیدار و گفت وگو داشته باشند.

شیخ الاسلام با بیان اینکه در هیئت مجلسی ایتالیا نمایندگانی از احزاب مختلف مجلس این کشور حضور دارند، تأکید کرد: نمایندگانی از احزاب دموکراتیک و انتخاب مدنی و نیز احزاب دیگر مجلس ایتالیا در این هیئت مجلسی حضور دارند که مهم ترین هدف آن ها از سفر به کشورمان، شناسایی ظرفیت هاب دوجانبه برای گسترش و تقویت ارتباطات در آینده است.

وی خاطر نشان کرد: اعضای هیئت مجلسی ایتالیایی پس از اقامتی سه روزه، در روز 16 اردیبهشت، تهران را به مقصد رم پایتخت این کشور ترک می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 498

به "هیئت 10 نفره مجلس ایتالیا شنبه آینده به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت 10 نفره مجلس ایتالیا شنبه آینده به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید