واکنش جنجالی به لغو بازی استقلال، ستاد کرونا درخواستی نداده بود خبرنگاران

به گزارش تور یونان ارزان، دبیر هیات فوتبال آبادان تاکید نمود که لغو بازی نفت آبادان و استقلال به درخواست باشگاه تهرانی بوده و این موضوع به درخواست باشگاه نفت آبادان و ستاد مبارزه با کرونا نبوده است.

واکنش جنجالی به لغو بازی استقلال، ستاد کرونا درخواستی نداده بود خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،امید صالحیان در واکنش به انتشار بعضی اخبار مبنی بر این که باشگاه نفت آبادان و ستاد مبارزه با کرونا، درخواست لغو بازی نفت مقابل استقلال در تاریخ 19 فروردین را داشته اند، اظهارکرد: به صراحت اعلام می کنم که چنین موضوعی درست نیست و این درخواست از طرف باشگاه و ستاد مبارزه با کرونا نبوده است، بلکه باتوجه به این که استقلال تهران باید در لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 25 فروردین ماه بازی کند و سه روز قبل از این ملاقات باید به عربستان سفر کند، درخواست لغو بازی با نفت در 19 فروردین را داشت.

وی اعلام کرد: سازمان لیگ نیز درخواست باشگاه استقلال را پذیرفت تا مسئله ای برای بازیکنان استقلال پیش نیاید و استقلالی ها به سلامت ایران را به مقصد عربستان ترک نمایند. تاکید می کنم لغو بازی نفت و استقلال به درخواست باشگاه تهرانی بوده است، نه به درخواست باشگاه نفت آبادان و ستاد مبارزه با کرونا.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1629

به "واکنش جنجالی به لغو بازی استقلال، ستاد کرونا درخواستی نداده بود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جنجالی به لغو بازی استقلال، ستاد کرونا درخواستی نداده بود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید