پرسپولیس در هتل آموزشگاه قرنطینه می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آموزشگاه و میهمانسرای کمپ تیم های ملی موافقت کرد.

پرسپولیس در هتل آموزشگاه قرنطینه می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کشور هند در روزهای اخیر رکورد جهانی ابتلا به کرونا را شکسته و این اتفاق باعث شده تمام پروازها از مبدا یا به مقصد هند و پاکستان ممنوع اعلام گردد. وزارت بهداشت هم تاکید نموده دانشجویان و افرادی که قصد بازگشت از این کشورها به ایران را دارند باید قرنطینه دو هفته ای را پشت سر بگذارند تا ویروس جهش ییافته و خطرناک تر هندی به سایر مردم منتقل نگردد.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس هم برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند حضور دارد، بازگشت کاروان تیم به ایران طبق دستور وزارت بهداشت با قرنطینه همراه خواهد بود.

به همین ترتیب طبق مذاکرات اجرا شده باشگاه پرسپولیس درخواست قرنطینه کاروان خود در هتل آموزشگاه و میهمانسرای مرکز ملی فوتبال را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است تا بازیکنان و مربیان بلافاصله بعد از حضور در ایران تحت پروتکل های بهداشتی شدید به این هتل برای سپری کردن قرنطینه منتقل شوند.

تمرین پرسپولیس هم با رعایت همین پروتکل ها در قرنطینه و زمین شماره 2 برگزار خواهد شد.

قرنطینه پرسپولیس در شرایطی از صبح آدینه شروع می گردد که خاتمه آن با تصمیم وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا و تعیین شدن جواب تست های بازیکنان و مربیان و همراهان تیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1697

به "پرسپولیس در هتل آموزشگاه قرنطینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در هتل آموزشگاه قرنطینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید