واکنش فن دایک به عدم حضور رونالدو در مراسم توپ طلا

به گزارش تور یونان ارزان، مدافع میانی تیم فوتبال لیورپول به شیوه ای کنایه آمیز به غیبت کریستیانو رونالدو در مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در سال 2019 واکنش نشان داد.

واکنش فن دایک به عدم حضور رونالدو در مراسم توپ طلا

به گزارش خبرنگاران، فیرجیل فن دایک مدافع میانی هلندی تیم فوتبال لیورپول بار دیگر در تصاحب یکی از مهمترین جوایز فردی دنیای فوتبال در سال 2019 مغلوب لیونل مسی شد. او که در کورس کسب جایزه بازیکن سال فیفا (The Best) به مسی باخته بود، شب گذشته (دوشنبه) هم شاهد اهدای توپ طلا به کاپیتان آرژانتینی بارسلونا بود. با این حال او به لیاقت مسی برای کسب این جایزه اذعان داشت و در همین حال طعنه ای هم به دیگر مدعی کسب این جایزه یعنی کریستیانو رونالدو زد که ترجیح داد به جای سفر به پاریس در ایتالیا بماند و در مراسم معرفی برترین های فصل گذشته سری A شرکت کند.

فن دایک 28 ساله پس از اهدا شدن توپ طلا به مسی گفت: برایم من سال گذشته سالی فوق العاده بود اما خب یکی دو بازیکن هستند که همیشه به طرزی غیرعادی خوب هستند، پس شما باید به جایگاه و شأن دیگر بازیکنان هم احترام بگذارید. من امسال به بردن توپ طلا نزدیک بودم اما یک نفر که کمی بهتر از من بود این جایزه را برد. من به دستاوردهایم در سال گذشته به همراه لیورپول و تیم ملی هلند افتخار می کنم و امیدوارم که امسال هم بتوانم آنها را تکرار کنم، هر چند تا بازیکنانی مانند مسی وجود داشته باشند، بردن توپ طلا کار بسیار سختی خواهد بود.

فن دایک سپس به سؤالی با این مضمون که کریستیانو رونالدو امشب اینجا نخواهد بود، پس تو الان یک رقیب کمتر داری که بخواهی به آن توجه کنی پاسخ داد و گفت: کریستیانو رونالدو واقعاً یکی از رقبای من بود؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 732

به "واکنش فن دایک به عدم حضور رونالدو در مراسم توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فن دایک به عدم حضور رونالدو در مراسم توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید