وعده ویژه ایلان ماسک به مشتریان خودرو تسلا: تراشه تازه خودران در راه است

به گزارش تور یونان ارزان، ایلان ماسک وعده داده که به زودی از تراشه های تازه مرتبط با خودروهای خودران رونمایی می نماید. بر اساس وعده ایلان ماسک این تراشه ها حداکثرتا 6 ماه آینده آماده تحویل هستند.

وعده ویژه ایلان ماسک به مشتریان خودرو تسلا: تراشه تازه خودران در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایلان ماسک می گوید تراشه های تازه خودروهای خودران به کاربران یاری می نمایند، سیستم رانندگی خود را متحول نمایند.

بر اساس سخن وی، پیشبینی می گردد که سیستم تازه مزایای عملکردی گسترده ای برای اتومبیل های تازه و قدیمی تسلا به ارمغان بیاورد. ایلان ماسک در یک پیام توییتری گفت که این یک ارتقاء بزرگ و مهم برای شرکت تسلا است و تا شش ماه دیگر در دسترس خواهد بود. این قابلیت تازه، پردازش خودران را به شیوه ای تازه تقویت می نماید.

ایلان ماسک وعده داده که نرخ تغییرات بین 500 تا 2000 درصد افزایش عملیات در ثانیه باشد. درواقع در سیستم تازه، این کامپیوتر است که مسئول تمام اطلاعاتی است که حسگرها و دوربین ها ثبت می نمایند و این همان مغز هوشمند خودران است.

خبر خوش برای علاقه مندان به سیستم تازه این است که تمامی افرادی که خودروهای تازه را برای 6 ماه آینده سفارش داده باشند از این سیستم تازه بهره مند می شوند. البته فراموش نکنیم که تغییرات در سطح حسگرهای خودرو نیست و مسئله به جایگزینی سیستم های کامپیوتری در خودرو مرتبط است، بنابراین خودروهای نسل قبلی نیز می توانند از این سیستم بهره مند شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2249

به "وعده ویژه ایلان ماسک به مشتریان خودرو تسلا: تراشه تازه خودران در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده ویژه ایلان ماسک به مشتریان خودرو تسلا: تراشه تازه خودران در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید