ووشوکاران با ساندای حرفه ای به سالن بازمی گردند، به MMA نمی روم

به گزارش تور یونان ارزان، میلاد عارفی مقام با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: مدتهاست که به دلیل شرایط کرونا، تعطیلی سالن های ورزشی و از همه مهم تر لغو مسابقات مختلف بین المللی انگیزه ای برای تمرین نداریم. این موضوع تقربیا بین تمام ووشوکاران وجود دارد و طرح جدید فدراسیون روزنه ای برای شروع تمرینات باز نموده است.

ووشوکاران با ساندای حرفه ای به سالن بازمی گردند، به MMA نمی روم

وی اضافه نمود: قهرمانان ووشو برای آنکه آمادگی نسبی خود را حفظ نمایند باید در کوران مسابقات و تمرینات باشند. فدراسیون با طرح WWF میخواهد به همین هدف برسد. سال آینده مسابقات مهمی پیش رو داریم و این رقابتها می تواند ووشوکاران را به سالن های تمرین بازگرداند، انگیزه ها را بالا ببرد و ووشوکاران با جدیت بیشتری تمرین نمایند تا به آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات برسند.

دارنده چهار طلای قهرمانی دنیا ادامه داد: نکته مهم دیگر این طرح، ایجاد فرصت مناسب مبارزه با اعضای تیم ملی برای ووشوکاران مستعد است. پیش از این فقط در لیگ این فرصت ایجاد می شد و حالا ووشوکارانی که مدعی حضور در تیم ملی هستند، می توانند در پیکار با ملی پوشان خود این راستا را زودتر طی نمایند.

عارفی مقام در خصوص حضور در رقابتهای حرفه ای یا همان MMA گفت: چند پیشنهاد در این خصوص داشته ام ولی واقعاً تمایلی به آن ندارم. دوست دارم روی رقابتهای ملی تمرکز داشته باشم و برای کسب مدال های دنیای و آسیایی کوشش کنم. شاید بعد از سرانجام دوران قهرمانی به این دست پیشنهادات فکر کنم، ولی در شرایط فعلی فقط هدفم موفقیت تیم ملی است.

وی در سرانجام به رقابتهای لیگ برتر هم اشاره نمود و گفت: 5 سال است که در تیم پاس ناجا حضور داشته و کاپیتان این تیم هستم. اگر پاس بازهم در لیگ حضور داشته باشد، همچنان در خدمت این تیم خواهم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1728

به "ووشوکاران با ساندای حرفه ای به سالن بازمی گردند، به MMA نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشوکاران با ساندای حرفه ای به سالن بازمی گردند، به MMA نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید