تور فرانسه: پرداخت غرامت به روس ها پس از انتقال فینال لیگ قهرمانان از سن پترزبورگ به پاریس

به گزارش تور یونان ارزان، عضو کمیته اجرایی یوفا از پرداخت غرامت به سازمان های روسی دخیل در برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا اطلاع داد.

تور فرانسه: پرداخت غرامت به روس ها پس از انتقال فینال لیگ قهرمانان از سن پترزبورگ به پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، آلکسی سوروخین عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و مدیر کمیته سازماندهی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن پترزبورگ گفت: در پی تصمیم کمیته اجرایی یوفا برای انتقال بازی فینال لیگ قهرمانان از سن پترزبورگ به پاریس غرامت معین شده به سازمان های روسی دخیل در برگزاری آن پرداخت خواهد شد.

عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: مسائل مربوط به غرامت آماده سازی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در توافق نامه برگزاری آن تعیین شده است. به عنوان یک قاعده تمامی هزینه های واقعی متحمل شده به سازمان های دخیل در آماده سازی این بازی پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته روسی برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن پترزبورگ می تواند از یوفا شکایت کند، اعلام کرد: این کمیته قادر به چنین شکایتی نیست و ما هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم. مایلم از هم کسانی که در ایده و آماده سازی برای میزبانی این فینال مشارکت داشتند، قدردانی کنم.

پیش از این قرار بود فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 مِی 2022 (7 خرداد 1401) در شهر سن پترزبورگ برگزار گردد که حالا پاریس میزبان این بازی مهم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2107

به "تور فرانسه: پرداخت غرامت به روس ها پس از انتقال فینال لیگ قهرمانان از سن پترزبورگ به پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: پرداخت غرامت به روس ها پس از انتقال فینال لیگ قهرمانان از سن پترزبورگ به پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید