پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد

به گزارش تور یونان ارزان، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد.

پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد

محمدرضا فرجی، مدیر کل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری و رئیس کمیسیون رسیدگی موضوع ماده 8 آیین نامه ایجاد، ساماندهی و نظارت بر سالن های نمایش فیلم، ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری قرچک برای احداث پردیس مذکور این اقدام را گامی در جهت توسعه زیرساختهای سینمایی در شهرهای کم برخوردار و تحقق شعار توسعه عدالت فرهنگی در دولت سیزدهم بیان کرد.

این پردیس سینمایی پیرو تفاهم نامه سازمان سینمایی و شهرداری قرچک به همت شهرداری قرچک در زمینی به مساحت 10000 متر و زیر بنایی در حدود 1100 متر در شهرک طلاییه قرچک احداث شده است.

کلنگ این پردیس سینمایی که اولین سینما در شهر قرچک محسوب می شود در سال 97 به زمین زده شد. این پردیس سینمایی با 3 سالن نمایش و ظرفیت 312 صندلی آماده بهره برداری شده است.

گفتنی است کمیسیون رسیدگی موضوع ماده 8 آیین نامه ایجاد، ساماندهی و نظارت بر سالن های نمایش فیلم متشکل از نمایندگان وزارت کشور، انجمن سینماداران، فرماندهی نیروی انتظامی، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری و سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وظیفه بررسی و صدور موافقت اصولی ساخت و صدور مجوز بهره برداری از سالن های نمایش فیلم را برعهده دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2233

به "پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید