پرونده سرمربی قبلی پرسپولیس زیر ذره بین وزارت ورزش

به گزارش تور یونان ارزان، باشگاه پرسپولیس با حکم دادگاه عالی ورزش ملزم به پرداخت طلب 580 هزار دلاری به گابریل کالدرون و 95 هزار دلاری به خواکین دستیار وی همراه سود پنج درصد سالیانه شد.

پرونده سرمربی قبلی پرسپولیس زیر ذره بین وزارت ورزش

با این حال باشگاه پرسپولیس به علت عدم بودجه لازم برای پرداخت این مبلغ از هجدهم شهریورماه با محرومیت از سوی فیفا برای حضور در جابجایی روبرو شد.

همین امر باعث شد تا باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی و روی کار آمدن مجید صدری با فشار طرفداران نسبت به پرداخت این رقم روبرو گردد. مبلغی سنگین که باشگاه پرسپولیس در حال حاضر قادر به پرداخت آن نیست تا سرخ ها همچنان در محرومیت جابجاییی باقی بمانند.

طبق قوانین انضباطی جاری فیفا، باشگاه پرسپولیس تا قبل از پنجره جابجاییی زمستانی فرصت پرداخت تمام و کمال مطالبات مربیان پیشین خود را دارد. سرخ ها اگر نتوانند این پول را پرداخت نمایند با جریمه سنگین دیگری از سوی فیفا و محرومیت قطعی از حضور در سه دوره جابجاییی روبرو خواهد شد؛ بنابراین چاره ای جز پرداخت این پول تا زمستان امسال نیست؛ در غیر این صورت سرخ ها با افزایش دوران محرومیت خود روبرو خواهند شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که میخواهد اعضای تازه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را پس از تقابل این تیم با الهلال عربستان معرفی کند در حال آنالیز بدهی های بین المللی پرسپولیس است که در رأس آن ها کالدرون واقع شده است. وزارت ورزش منع قانونی برای یاری به باشگاه های حرفه ای را دارد. از این رو سجادی می خواهد با چینش افرادی که قادر به تأمین منابع اقتصادی لازم برای این باشگاه هستند بخشی از دغدغه های اقتصادی را جبران نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1885

به "پرونده سرمربی قبلی پرسپولیس زیر ذره بین وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده سرمربی قبلی پرسپولیس زیر ذره بین وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید