شهرآورد به طنز گزارش می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، ویژه برنامه شش در چهار با پخش کُری خوانی قرمز و آبی ها، شهرآورد نودونهم را با نگاهی طنز برای مخاطبان رادیو گزارش می نماید.

شهرآورد به طنز گزارش می گردد

به گزارش خبرنگاران، شش در چهار برنامه تازه ورزشی این شبکه رادیویی است که با شروع فصل زمستان روزهای آخر هفته همراه مخاطبان می گردد.

این برنامه روز سه شنبه، 29 آذر ماه با توجه به بازی شهرآورد استقلال و پرسپولیس به صورت ویژه همراه مخاطبان می گردد که بازیگران و مجریان این برنامه در فضایی شاد با گزارش طنز این بازی به کری خوانی قرمز و آبی های فوتبالی می پردازد.

به گفته رضا عزتی، تهیه نماینده برنامه اهمیت بالا بردن فرهنگ هواداری در فوتبال بیشتر از قبل شده است، همان طور که از نام این برنامه معین است شش در چهار با هدف ارتقاع فرهنگ هواداری از تیم های فوتبال در بین مخاطبان و علاقه مندان به فوتبال می گردد.

وی گفت: این برنامه با آیتم های متنوع مسابقه، پیش بینی مسابقات فوتبال لیگ برترو شهرآورد، تاریخچه لیگ برتر و شهرآورد و مصاحبه فوتبالی هنرمندان و پیشکسوتان همراه مخاطبان می گردد. بعلاوه این برنامه با اجرا و بازیگری امیر بیشه و علی زمانی به عنوان دو نفر از طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس راهی آنتن می گردد که ضمن کری خوانی و طرفداری از تیم های فوتبالی مورد علاقه شان به تحلیل اخبار و حواشی فوتبالی می پردازند.

عزتی یادآور شد: فردا سه شنبه، 29 آذر با توجه به برگزاری بازی شهرآورد در مرکز، شش در چهار به صورت ویژه از ساعت 17 همراه مخاطبان می گردد و علاقه مندان به فوتبال در این برنامه می توانند برای همراهی تیم مورد علاقشان کری خوانی نمایند. شش در چهار ضمن پخش کری خوانی قرمز و آبی ها، شهرآورد نودونهم را با نگاهی طنز برای مخاطبان گزارش می نمایند.

  • گزارش جواد خیابانی خون من را به جوش آورد و تعصبم برانگیخته شد
  • فوتبال در کدام نقطه شبیه سینما و هنر می گردد؟ | به هیچ وجه نباید فوتبال را قاطی مسائل سیاسی کرد

تهیه نماینده شش در چهار در سرانجام اعلام کرد: یکی از شخصیت های شناخته شده ورزشی رادیو صبا آقای مدیر برنامه است که در ویژه برنامه جام جهانی میریم که داشته باشیم با نگاهی طنز به حواشی ورزشی و مدیرتی فوتبال می پرداخت که در این برنامه نیز مخاطبان را با حواشی فوتبالی همراهی می نماید.

به گزارش ایسنا، شش در چهار فردا ساعت 17 به تهیه نمایندگی رضا عزتی و اجرای امیر بیشه و علی زمانی از رادیو صبا پخش می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2253

به "شهرآورد به طنز گزارش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرآورد به طنز گزارش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید