گردشگری مجازی در تهران؛ آبشاری دلربا در 20 کیلومتری پایتخت

به گزارش تور یونان ارزان، با توجه به شیوع ویروس کرونا مسئولان توصیه اکید نموده اند که از سفر نوروزی پرهیز کنید و در خانه بمانید. چراکه در خانه ماندن به سالم ماندن ما یاری می نماید تا بتوانیم دوباره در تعطیلات تابستانی با خیال راحت به هر کجای این کره خاکی که خواستیم سفر کنیم.

گردشگری مجازی در تهران؛ آبشاری دلربا در 20 کیلومتری پایتخت

حالا ما در اینجا به معرفی یکی از زیبایی هایی گردشگری می پردازیم که قسمتی از همین کره خاکی را به خود اختصاص داده و در نزدیکی تهران واقع شده است؛ شاید بعد از معرفی ما یکی از گزینه های سفر شما بعد از مهار کرونا باشد.

در 20 کیلومتری از شمال غرب تهران روستایی با قدمت بیش از 500 سال وجود دارد به نام روستای سنگان که این روستا دارای آبشار بی نظیری است و سالانه گردشگران زیادی را به واسطه آن به خود جذب می نماید و احتمالا بسیاری از مردم استان تهران از آن بی خبرند.

آبشار سنگان آبشاری پر آب است که از ارتفاع سی متری، روی زمین می ریزد و شما با رفتن به آنجا برای ساعاتی می توانید از هوای معتدل کنار آن لذت ببرید و البته مقصدی مناسب برای علاقه مندان به کوهنوردی است.

به طور کلی این روستا در تمام فصل ها از زیبای های خاص خود برخوردار است یعنی اگر حتی در ماه های بهمن و یا اسفند هم به آنجا سفر کنید، با صحنه ای شگفت انگیز رو به رو می شوید، صحنه آبشاری یخ زده! تقریبا بیشتر بخش های این آبشار در فصل زمستان به دلیل سرمای بیش از حد این محل یخ می بندد و منظره ای تماشایی را ایجاد می نماید. به هر حال چه در فصل گرما و چه در فصل سرما می توانید به این مکان سفر کنید.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1001

به "گردشگری مجازی در تهران؛ آبشاری دلربا در 20 کیلومتری پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مجازی در تهران؛ آبشاری دلربا در 20 کیلومتری پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید